Ο άνδρας που όλοι τον έλεγαν τζάξον έτριψε την πονεμένη του πλάτη και μετά τα μάτια του. Περνούσε το λιγότερο 16 ώρες την ημέρα καθισμένος μπροστά από τις αγαπημένες του οθόνες. Όταν τον είχαν προσλάβει του είχαν ζητήσει έναν λεπτομερή κατάλογο με τον εξοπλισμό που θα του χρειαζόταν για να είναι αποτελεσματική η δουλειά του. Του είχαν πει να μην διστάσει και να ζητήσει όσα πράγματα ήθελε, όσο ακριβά κι αν ήταν, κι αυτό ακριβώς είχε πράξει. Κάθισε και κατέγραψε τα πάντα, διαλέγοντας βέβαια τα τελευταία μοντέλα. Έτσι τώρα ο χώρος που είχε διαμορφωθεί έμοιαζε για εκείνον με αληθινό βασίλειο.
Νιώθοντας καλύτερα άνοιξε ένα κουτάκι από κάποιο αναψυκτικό κι άρχισε να πίνει στρέφοντας πάλι την προσοχή του στην οθόνη.
Η ρόζαλιν άκουσε την αναπάντητη που της έκανε η Νάταλι ακριβώς στις τέσσερις και χάρηκε που για μια φορά επιτέλους η φίλη της ήταν συνεπής. Έριξε μια ματιά έξω από το ανοιχτό παράθυρο και είδε πως η βροχή είχε πια σταματήσει. Πήρε ωστόσο μια μικρή ομπρέλα από την θήκη που τις έβαζαν με τον Ρόναλντ και φόρεσε γρήγορα το παλτό της. Η Νάταλι θα ήταν εκεί από στιγμή σε στιγμή. Κοίταξε για μια ακόμη φορά το χώρο τριγύρω για να βεβαιωθεί πως δεν είχε ξεχάσει τίποτα κι ύστερα βγήκε κρεμώντας στον ώμο το τσαντάκι της. Η Νάταλι θα τη σκότωνε που δεν είχε κάνει τον κόπο να το αντικαταστήσει με ένα από τα πολλά που υπήρχαν αραδιασμένα στη ντουλάπα της μα δεν πείραζε. Τα είχε συνηθίσει όλα αυτά, και μάλιστα θα τα καλοδεχόταν κιόλας αυτή τη φορά, εξαιτίας της κακής της διάθεσης.
Ο Τζάξον είδε τη Ρόζαλιν να βγαίνει από το σπίτι και άφησε να περάσουν μερικά λεπτά επιπλέον πριν κάνει την επόμενη κλήση του. Ήθελε να βεβαιωθεί πως δε θα επέστρεφε στο σπίτι για κάτι το οποίο θα είχε ξεχάσει ενδεχομένως.
Όταν κατάλαβε πως κάτι τέτοιο δε θα γινόταν έκανε τελικά την κλήση που όμως δεν απαντήθηκε την πρώτη φορά. Έβρισε και κοπάνησε κάτω το τηλέφωνο. Όση υπομονή είχε με τους υπολογιστές κι όλα τα τεχνολογικά μέσα τόση του έλειπε με τους ανθρώπους. Τι να έκανε τώρα; Να περίμενε λίγο πριν ξανακαλέσει ή να έπαιρνε στον επόμενο αριθμό; Αποφάσισε να περιμένει μα μόνο για λίγο. Αφού η Ρόζαλιν είχε μόλις φύγει τότε θα έμενε ακόμη χρόνος.
Ο κέβιν μπάξτερ δοκίμασε τη γαλλική σαμπάνια παίρνοντας το χρόνο του. Ο σερβιτόρος που ήξερε καλά τις συνήθειές του τον περίμενε υπομονετικά, χαμογελώντας πότε στον ίδιο και πότε στην πληθωρική ξανθιά που καθόταν απέναντί του στο τραπέζι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η αδελφότητα των Ρόδων
Mistério / SuspenseΔύο αδερφές, Ένας άλυτος φόνος, Ένας μεγάλος έρωτας, Ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο, και μια μυστική αδελφότητα που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους σκοπούς της