κεφάλαιο 49

495 73 0
                                    


Ο Ρόμπερτ Μπράουν άκουσε τον κοφτό ήχο του ξυπνητηριού αμέσως μόλις ξεκίνησε, έτσι είχε την ευκαιρία να το σταματήσει πριν ξυπνήσει και τη γυναίκα που κοιμόταν γυμνή δίπλα του. Έκλεισε τον ήχο και κοίταξε την ώρα. Κόντευε οχτώ. Δεν υπήρχε χρόνος ούτε να χουζουρέψει ούτε και να δώσει πολλές εξηγήσεις στη Γκρέτα.

Ευτυχώς που ποτέ του δεν αντιμετώπιζε ιδιαίτερα προβλήματα με το πρωινό ξύπνημα, κι επίσης, πάλι καλά που τα αντανακλαστικά του δούλευαν ακόμη περίφημα παρά την καταναγκαστική απραξία.

Πήδηξε λοιπόν από το κρεβάτι εντελώς αθόρυβα κι αρπάζοντας μια στοίβα πετσέτες μπήκε στο μπάνιο. Εκεί, αφιέρωσε ένα τέταρτο στις πρωινές του ασκήσεις γυμναστικής και μετά έριξε μια ματιά στον καθρέφτη του. Καλά κρατιόταν, όχι πως δεν το γνώριζε μα χαιρόταν πολύ που δεν είχε γίνει μαλθακός και τεμπέλης από τις συσσωρευμένες απολαύσεις μέσα στις οποίες ζούσε εδώ και κάμποσο καιρό.

Μετά, έκανε ένα μπάνιο με κρύο νερό, λες κι αυτό ήταν απαραίτητο, κι ύστερα αφού ντύθηκε πήρε το κινητό του και κατευθύνθηκε στην κουζίνα της σουίτας την οποία τη μοιραζόταν με τη Γκρέτα κάθε φορά που το επιθυμούσε. Δηλαδή αν ήθελε να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του έπρεπε να παραδεχθεί πως σχεδόν πάντα το επιθυμούσε αυτό αλλά ορισμένες φορές του τα χαλούσε όλα η αναθεματισμένη η ρουλέτα που του έκανε σκέρτσα και κόλπα.

Έβγαλε από το ψυγείο ένα παγωμένο πράσινο τσάι, το οποίο είναι διεγερτικό, κι αφού το άνοιξε άρχισε να πίνει κατευθείαν από το μπουκάλι. Την ίδια ώρα συνδεόταν στο διαδίκτυο από το κινητό του που ήταν ένα από τα τελευταία μοντέλα, έτσι του έδωσε πρόσβαση εκεί μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Μπήκε στον προκαθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό και έλεγξε τις πρόσφατες κινήσεις χρημάτων. Ευτυχώς ο χρηματιστής ήταν εντάξει, και με το παραπάνω μάλιστα. Μόλις του είχε προσθέσει κι ένα αρκετά γενναιόδωρο μπόνους.

Τελείωσε το παγωμένο τσάι κι έσπρωξε στην άκρη το άχρηστο μπουκαλάκι. Κρίμα θα ήταν να το ξόδευε κι αυτό στη ρουλέτα. Η καημένη η Γκρέτα άξιζε ένα καλό δώρο κι έπρεπε να της το κάνει επιτέλους.

Εκείνη την ώρα ήθελε ένα τσιγάρο αλλά πίεσε τον εαυτό του να αγνοήσει την επιθυμία του αυτή. Καθόλου καλή δεν ήταν και κάποτε ούτε τον καπνό τους δεν άντεχε να μυρίσει, κι επιπλέον είχε και σοβαρή δουλειά να κάνει.

Η αδελφότητα των ΡόδωνWhere stories live. Discover now