Ο Κρις άκουσε το γύρισμα του κλειδιού κι αναστέναξε ανοίγοντας τα πρησμένα του μάτια. Πάλι καλά που η Λιζέτ είχε αρνηθεί να του επιστρέψει το αντικλείδι της όταν της το είχε ζητήσει πίσω. Ποτέ δε θα το ξεχνούσε το βλέμμα της την ώρα που στοίβαζε τις δυο μεγάλες βαλίτσες μπροστά από την πόρτα. Τον είχε κοιτάξει όχι μόνο επιτιμητικά μα και κουρασμένα και του είχε πει πως πολύ σύντομα θα ερχόταν η ώρα που το κλειδί αυτό θα τον έσωζε από κάποια δυσάρεστη κατάσταση. Σαν μάντισσα είχε μιλήσει τότε...
Την άκουσε να μπαίνει κι ανασηκώθηκε στον αγκώνα του. Τα είχε καταφέρει όσο την περίμενε να ρίξει λίγο νερό στο πρόσωπο του και να βγάλει τα καταματωμένα του ρούχα.
Την είδε να τον πλησιάζει. Ήταν πολύ σοβαρή, σχεδόν σκυθρωπή, κρίμα, κι είχε ελπίσει πως θα την έβλεπε να χαμογελάει για μια τελευταία φορά.
-Πού έμπλεξες πάλι, μου λες;
Άνοιξε το στόμα του να της απαντήσει μα το λαιμό του τον ένιωθε φραγμένο, έτσι αρκέστηκε απλά να της κουνήσει θλιμμένα το κεφάλι.
Κι εκείνη κατάλαβε και του έγνεψε να μη μιλήσει.
-ήμουν βέβαιη πως κάπως έτσι θα γίνονταν τα πράγματα. Πήρες κανένα παυσίπονο; Καθάρισες τα αίματα;
Έγνεψε καταφατικά με προσπάθεια κι εκείνη τον προσπέρασε και μπήκε στην κρεβατοκάμαρα που κάποτε μοιράζονταν οι δυο τους. Ένα τέταρτο αργότερα, έβγαινε ξανά κρατώντας σφιχτά μια μικρή βαλίτσα. Την ακούμπησε μπροστά του.
-το διαβατήριο το έχεις;
-Ναι, στο ίδιο πάντα συρτάρι μαζί με τα μετρητά.
Πήγε και του τα έφερε κι αυτά.
-Θα τα καταφέρεις, τι λες; Θα είσαι μόνος σου.
Τα έχωσε σε μια τσέπη του μπουφάν του.
-Θα τα καταφέρω, είναι καλύτερα να φύγω μια για πάντα από εδώ.
-μακάρι να είχες δεχθεί εκείνη τη θαυμάσια θέση του προγραμματιστή που σου είχαν προσφέρει πέρισι. Αν το είχες κάνει ίσως να ζούσαμε ακόμη μαζί.
Άπλωσε το χέρι και της χάιδεψε τα μαλλιά. Προς τιμήν της δεν τραβήχτηκε.
-Ίσως και να έπρεπε τελικά να το κάνω μα βλέπεις...
Ξερόβηξε και η Λιζέτ του έγνεψε πάλι να σωπάσει και μετά πήγε κι έφερε από την τσάντα της ένα μικρό γαλάζιο νεσεσεράκι με καλλυντικά και είδη μακιγιάζ.
VOUS LISEZ
Η αδελφότητα των Ρόδων
Mystère / ThrillerΔύο αδερφές, Ένας άλυτος φόνος, Ένας μεγάλος έρωτας, Ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο, και μια μυστική αδελφότητα που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους σκοπούς της