κεφάλαιο 37

474 74 2
                                    

-είσαι πολύ όμορφη, θα τους μαγέψεις όλους.

Η τζούλι χτύπησε τα χέρια της παιδιάστικα. Φαίνεται πως από εκείνη την είχε πάρει και η Κρίστα αυτή τη συνήθεια.

Η ξανθιά που κοιτιόταν για ώρα στον ολόσωμο καθρέφτη άρχισε να κάνει σβούρες νευρικά μέσα στο δωμάτιο.

-είμαι σίγουρα εντάξει;

-Παραπάνω από εντάξει σου λέω, ο χρηματιστής σου θα σου κάνει πρόταση γάμου αμέσως μόλις τελειώσει η δεξίωση.

Η Τζούλι έβαλε στο στόμα της μια τσίχλα κι άρχισε να μασάει θορυβωδώς. Αν και δε διέθετε κανένα από τα αξιοπρόσεκτα θέλγητρα της κρίστα καθόλου δεν έδειχνε να τη ζηλεύει. Εκείνη ήταν μια μάλλον συνηθισμένη λεπτή κοπέλα, με καστανά κυματιστά μαλλιά και σκούρα μάτια. Της άρεσε να φοράει στενά τζιν και πολύ κοντές φούστες, μα ό,τι κι αν έκανε δεν τραβούσε πάνω της τα βλέμματα όπως η Κρίστα.

-Πολύ φοβάμαι πως ο κέβιν δε θα μου κάνει ποτέ πρόταση γάμου.

-γιατί το λες αυτό;

-απλό είναι, παιδιά δε θέλει και αν παντρευόταν ξανά θα διάλεγε μια γυναίκα με καλή μόρφωση και κοινωνικό προφίλ.

-Κι εσύ έχεις τέτοιο.

-Τέλος πάντων, θα τα πούμε αργότερα αυτά.

Η Κρίστα την κοίταξε με νόημα και η άλλη μαζεύτηκε. Στο δωμάτιο μαζί τους ήταν και η σχεδιάστρια ρούχων και μια από τις καλύτερες μοδίστρες της. Η Κρίστα είχε πάει εκεί για να κάνει την τελική πρόβα της τουαλέτας της.

-σας φαίνομαι εντάξει εσάς;

-Φυσικά, είσαι υπέροχη.

Η σχεδιάστρια, κάποια Χίλντα Γκέντερ την πλησίασε και την άγγιξε απαλά στον ώμο.

-Θα λάμπεις, να μην έχεις καμιά αμφιβολία, θα είσαι η πιο όμορφη.

Η Κρίστα αναστέναξε και κούνησε το κεφάλι.

-ας το ελπίσουμε. Λοιπόν, καλύτερα να ξεντυθώ τώρα, τι λέτε;

-εγώ δεν έχω καμιά αντίρρηση, έχω μάλιστα αρχίσει κιόλας να πεινάω.

Ήταν βέβαια η Τζούλι που της είχε απαντήσει ενώ η μοδίστρα που είχε το στόμα γεμάτο καρφίτσες έτρεχε δίπλα της αρχίζοντας να τη βοηθάει να βγάλει από πάνω της το ρούχο.

Ένα τέταρτο αργότερα έφευγε από εκεί μαζί με τη τζούλι. Τη μέρα της δεξίωσης θα επέστρεφε για μια τελευταία φορά για έναν ακόμη έλεγχο.

Η αδελφότητα των ΡόδωνWhere stories live. Discover now