κεφάλαιο 38

480 73 15
                                    

Η ρόζαλιν γύρισε στο σπίτι της όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Από τη μια διότι ήταν απολύτως βέβαιη πως το πακέτο που την περίμενε εκεί ήταν από τη γιαγιά της, ενώ από την άλλη ήθελε να φύγει μακριά από τον αλεξάντερ Γουέλς. Την αναστάτωνε πολύ κάθε φορά που την κοιτούσε, την πλησίαζε ή της μιλούσε. Κι εκείνη η πρόσκληση για δείπνο την άλλη μέρα κάτι είχε προκαλέσει μέσα της να αναδευτεί παράξενα. Η γνωριμία της με τον Ρόναλντ δεν ήταν έτσι. Μπορεί να τον αγαπούσε πολύ μα τα πρώτα βήματα της σχέσης τους είχαν γίνει με τρόπο πολύ διαφορετικό. Την είχε προσεγγίσει πολύ διακριτικά, αν και κάπως επίμονα και χρειάστηκε να περάσει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα προτού τελικά να αποφασίσει εκείνη και να ενδώσει στο φλερτ. Τώρα τα πράγματα εξελίσσονταν ραγδαία κι εκείνη κάποιες στιγμές ένιωθε πως έτρεχε απλώς από πίσω τους σαν απλή παρατηρήτρια.

Πάρκαρε έξω από την πολυκατοικία που έμενε και έφυγε τρέχοντας για το σπίτι. Αυτή ήταν μια από τις ελάχιστες φορές που δεν είχε ελέγξει τρεις φορές αν το αυτοκίνητο ήταν καλά κλειδωμένο.

Πήρε το ασανσέρ κι έφτασε σύντομα στον έκτο όροφο. Ξεκλείδωσε και μπήκε στο σπίτι με φόρα, με την ανάσα της κομμένη και την αγωνία της να χτυπάει κόκκινο.

Κρέμασε το παλτό της και ακούμπησε την τσάντα της στο τραπεζάκι του σαλονιού. Μετά κοίταξε την ώρα. Από στιγμή σε στιγμή θα της χτυπούσαν το κουδούνι. Μόλις που πρόλαβε να πιει λίγο παγωμένο νερό προτού συμβεί πράγματι ακριβώς αυτό. Ευτυχώς που είχε φτάσει στην ώρα της.

Προσπαθώντας να περιορίσει τα έντονα συναισθήματα που την τάραζαν πήγε να ανοίξει. Χαμογέλασε φιλικά στο νεαρό που της έδωσε το πακέτο κι αφού υπέγραψε και πλήρωσε τον χαιρέτισε και μπήκε ξανά μέσα στο σπίτι.

Η ώρα είχε μόλις περάσει από δύο, και στις τέσσερις θα έφευγε πάλι για να συναντήσει τη νάταλι. Μα πώς τύχαιναν όλα μαζί μέσα στις τελευταίες αυτές μέρες;

Λίγο καιρό πριν καθόταν για ώρες μόνη στο σπίτι της, αδυνατώντας όχι μόνο να γράψει αλλά και να διαβάσει ο,τιδήποτε εκτός από ανόητα κοσμικά γεγονότα στις στήλες των εβδομαδιαίων περιοδικών τα οποία πλασάρονταν αδιάκοπα στα περίπτερα.

Όταν τελικά λίγο αργότερα βγήκε από τις σκέψεις της κι άνοιξε το πακέτο είδε πως περιείχε ένα μικρό δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι μαζί με δυο κασέτες στις θήκες τους.

Η αδελφότητα των ΡόδωνTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon