κεφάλαιο 35

502 73 0
                                    

Ο Ρόναλντ στο τηλέφωνο ήταν γλυκός, διαχυτικός και γεμάτος ενδιαφέρον κι έτσι η Ρόζαλιν δεν ήταν βέβαιη για το πώς έπρεπε να τον αντιμετωπίσει. Τελικά, κι επειδή δεν ήταν και σίγουρη για το τι σήμαιναν οι φωτογραφίες αυτές που είχε λάβει φρόντισε να του μιλήσει όσο πιο γλυκά μπορούσε. Απέφυγε ωστόσο να του πει πως το απόγευμα εκείνης της ημέρας θα το περνούσε στο σπίτι κάποιας πλούσιας κι άγνωστης οικογένειας παρακολουθώντας τένις.

Κουβέντα δε θα της ξέφευγε για τον αλεξάντερ Γουέλς διότι ο Ρόναλντ θα εξαγριωνόταν και στην προκειμένη περίπτωση βέβαια θα είχε και δίκιο.

Πήρε πάλι τις φωτογραφίες και τους έριξε άλλη μια ματιά. Δεν τη φιλούσε αυτή την ξανθιά, δεν τη φιλούσε... Μήπως πήγε στο ιατρείο του κατά σύμπτωση; Μήπως εκείνη του ρίχτηκε; Κι αν ήταν έτσι τα πράγματα τότε γιατί δεν της το είχε αναφέρει; Μήπως απλά για να μην την κάνει να ζηλέψει;

Μπήκε στο διαδίκτυο και πληκτρολόγησε σε ένα χάρτη τη διεύθυνση των σέλμπι. Έμεναν σε ένα προάστιο λίγο έξω από την πόλη. Το σπίτι τους δεν άργησε καθόλου να το βρει κι όταν το είδε πέρασε αρκετά λεπτά χαζεύοντας το. Έδειχνε μεγαλοπρεπέστατο, ονειρεμένο και βγαλμένο από μια άλλη εποχή. ερχόταν κατευθείαν από την εποχή για την οποία λάτρευε να γράφει, αυτή τη σκέψη έκανε καθώς το θαύμαζε. Να της επέτρεπαν άραγε να δανειστεί κάποια από τις περιγραφές αυτής της βίλας έτσι ώστε να μπορέσει να εντάξει κάτι από το στήσιμο της στο καινούριο της βιβλίο;

Κοίταξε την ώρα και πετάχτηκε όρθια κλείνοντας το χάρτη κι όλα τα παράθυρα. Θα έπρεπε να ξεκινήσει μια ώρα νωρίτερα αν ήθελε να είναι εκεί χωρίς καθόλου καθυστέρηση.

Μπήκε στην κρεβατοκάμαρα κι άρχισε να σκέφτεται όπως πάντα τι ήταν καλό να φορέσει. Δεν το συνήθιζε να επισκέπτεται τα σπίτια άγνωστων ιδιοκτητών κι έτσι δυσκολευόταν να καταλήξει κάπου. Σκέφθηκε να πάρει τη Νάταλι που θα της είχε έτοιμη την απάντηση μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αλλά αμέσως μετά θυμήθηκε πως εκείνη είχε το επαγγελματικό ραντεβού που τις ανάγκασε να ακυρώσουν τον καφέ τους.

Τελικά αποφάσισε να φορέσει το πιο ακριβό της τζιν, το οποίο και συνδύασε με μια βελούδινη μπλούζα που είχε πάνω της κάμποσα διακριτικά στρασάκια κυρίως στα μανίκια και στα τελειώματα.

Τα μαλλιά της τα χτένισε και στη συνέχεια τους πέρασε την αγαπημένη της λευκή κορδέλα. Απόλυτα ευχαριστημένη δεν ήταν μα δεν είχε χρόνο για πολλές διορθωτικές κινήσεις. Βάφτηκε κάπως περισσότερο από το συνηθισμένο, προσθέτοντας πούδρα κι ένα ελαφρύ σχετικά make up.

Η αδελφότητα των ΡόδωνWhere stories live. Discover now