Το σπίτι του χρηματιστή στο Long island ήταν μικρότερο από τη βίλα του στο Λονδίνο μα ο Τζάξον όταν φανταζόταν τον εαυτό του εκεί μέσα λογάριαζε τον ίδιο για αληθινό βασιλιά. Έψαξε και βρήκε πως στο σπίτι αυτό δε δούλευε μόνιμα υπηρετικό προσωπικό, μα πως κάθε φορά που το είχε ανάγκη ο Κέβιν οι υπηρέτες κατέφταναν χωρίς καθυστέρηση για να κάνουν αθόρυβα τη δουλειά τους. Το σπίτι αυτό ήταν το καμάρι του χρηματιστή, διότι μπορεί μεν να μην το επισκεπτόταν συχνά, το είχε όμως αγοράσει με τα πρώτα προσωπικά του χρήματα τα οποία είχαν προέλθει από μια πραγματικά πετυχημένη επένδυση.
Το χάζευε για πολλή ώρα αφού το ζιζάνιο δεν έλεγε να τον εγκαταλείψει, αναγκάζοντας τον να αρχίσει ή μάλλον να συνεχίσει τα τρελά του σχέδια.
Μέχρι και μια δυο μέρες πριν ήταν σχεδόν βέβαιος για τη νίκη του χρηματιστή, η οποία πίστευε πως θα ήταν μάλιστα θριαμβευτική, όμως παρά το γεγονός πως δεν είχε συμβεί τίποτα εξαιρετικά ανατρεπτικό η γνώμη του είχε αρχίσει να αλλάζει λίγο- λίγο.
Αν το καράβι βούλιαζε εκείνος δε θα βρισκόταν εδώ για να βρεθεί μαζί του στον πάτο της θάλασσας. Είχε βρεθεί μια φορά εκεί κάτω, τότε που ήταν παιδί χωρίς κανέναν στο πλάι του να τον καθοδηγήσει, μα δεύτερη δε θα το επέτρεπε.
Αποθήκευσε αυτά που του χρειάζονταν για το σπίτι και μετά πήρε ακόμη περισσότερες από τις παλιές του προφυλάξεις και άρχισε να καταπιάνεται με το φάκελο του Ρόμπερτ Μπράουν.
Ήξερε πως ο Κέβιν τον προτιμούσε εδώ και καιρό, και φρόντιζε να του δίνει ένα σωρό χρήματα προκειμένου να τον βγάζει από τη συνήθως εξαίσια κρυψώνα του για να πιλοτάρει το τζετ του. Τόσοι πιλότοι υπήρχαν και μάλιστα με άψογο ποινικό μητρώο, γιατί του είχε τόσο έντονη προτίμηση; Μα κι εκείνος, μόνο για τα λεφτά ρίσκαρε κάθε τόσο κι έσπευδε να τον ικανοποιήσει;
Το κουδούνισμα του τηλεφώνου τον έκανε να σηκώσει το κεφάλι και να παρατήσει τη μελέτη των στοιχείων, τα οποία δεν του φαίνονταν ακόμη και τότε πλήρη.
Το σήκωσε βλέποντας πως τον είχε καλέσει ο κέβιν.
-Καλημέρα, Τζάξον, όλα καλά;
-Καλημέρα, Κέβιν, ναι, όλα καλά. Δυστυχώς εξακολουθώ να μην έχω ήχο από το σπίτι της κοπέλας μα δε μπορώ να κάνω κάτι τόσο γρήγορα και να είμαι την ίδια στιγμή βέβαιος πως κανείς δε θα αντιληφθεί και τη δεύτερη αυτή παραβίαση μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
YOU ARE READING
Η αδελφότητα των Ρόδων
Mystery / ThrillerΔύο αδερφές, Ένας άλυτος φόνος, Ένας μεγάλος έρωτας, Ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο, και μια μυστική αδελφότητα που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους σκοπούς της