Ο αλεξάντερ ξύπνησε πολύ πριν από την Λόρεν το πρωί εκείνης της μέρας. Για λίγο έμεινε εντελώς ακίνητος από φόβο μήπως την ξυπνήσει. Είχε την πλάτη της κολλημένη πάνω στο γυμνό του στέρνο και μηχανικά άρχισε να τη χαιδεύει μα μόνο για να σταματήσει μια στιγμή αργότερα. Αν εκείνη ξυπνούσε τότε ήταν πολύ πιθανό να άρχιζε τα παιχνίδια, στα οποία και δε θα κατάφερνε να αντισταθεί. Κι ακόμη, θα έχανε το πλεονέκτημα να μπει πρώτος στο μπάνιο. Χασμουρήθηκε λοιπόν και τεντώθηκε προσπαθώντας να την ξεκολλήσει από πάνω του, μα το έκανε απαλά, διότι του άρεσε να την παρατηρεί να κοιμάται. Δεν ήταν μόνο αυτό ωστόσο, χρειαζόταν χρόνο για να μπορέσει να συγκεντρώσει τις σκέψεις του μα και για να αποφασίσει με ποιον τρόπο θα της μιλούσε. Τα περιθώρια στένευαν, και οι τελευταίες αυτές δυο μέρες έπρεπε να αφιερωθούν αποκλειστικά και μόνο στη Ρόζαλιν αν ήθελε να κρέμεται από το μπράτσο του στα γενέθλια του Κέβιν μεθαύριο.
Μάζεψε τα ρούχα του, τα οποία αυτή τη φορά τα είχε καλά διπλωμένα και στοιβαγμένα πάνω σε μια καρέκλα, σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά, και πήγε και κλείστηκε στο μπάνιο.
Μετά, έβαλε να ακούγεται χαμηλά μια από τις αγαπημένες τοκάτες του Μπαχ που λάτρευε και η Λόρεν και άρχισε να πλένεται με ένα από τα αρωματικά της σαπούνια. Εκείνος βέβαια δεν έδινε και μεγάλη σημασία σε κάτι τέτοια μα τη Λόρεν πολύ την ενδιέφεραν όλα αυτά.
Όταν τελείωσε, πήρε μια αφράτη και πιθανότατα αχρησιμοποίητη πετσέτα από ένα καλάθι τα πράγματα του οποίου φρόντιζε η Λόρεν να τα ανανεώνει κάθε τόσο κι άρχισε να σκουπίζεται επιστρέφοντας με τη σκέψη του πίσω στο πρόβλημα των χρονοδιαγραμμάτων. Τη μουσική δεν τη σταμάτησε, απλώς τη χαμήλωσε λίγο. Τελικά είχαν δίκιο όσοι ισχυρίζονταν πως ο Μπαχ ήταν ουράνια εμπνευσμένος και πως τα έργα του διέθεταν μια τέτοια μαθηματική τελειότητα που ηρεμούσαν τον εγκέφαλο φέρνοντας την ισορροπία και την αρμονία στην ανθρώπινη ψυχή και σκέψη.
Με τα μαλλιά του να στάζουν ακόμη βγήκε έπειτα από λίγο από το μπάνιο και προσπερνώντας την κλειστή ακόμη πόρτα της κρεβατοκάμαρας μπήκε στην κουζίνα.
Άρχισε όσο πιο ήσυχα μπορούσε να ανοίγει και να κλείνει τα ντουλάπια, διαλέγοντας τα υλικά για ένα απλό και θρεπτικό πρωινό ενώ την ίδια στιγμή προετοίμαζε κι έναν διπλό εσπρέσο για τον εαυτό του. Μάλλον η Λόρεν θα προτιμούσε το τσάι για το πρωινό της έτσι καλύτερα να έβαζε και νερό στο βραστήρα.
BINABASA MO ANG
Η αδελφότητα των Ρόδων
Mystery / ThrillerΔύο αδερφές, Ένας άλυτος φόνος, Ένας μεγάλος έρωτας, Ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο, και μια μυστική αδελφότητα που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους σκοπούς της