κεφάλαιο 16

610 77 7
                                    

-Με καταλαβαίνεις έτσι δεν είναι;

Η Μέρεντιθ άδειαζε κιόλας τη δεύτερη κούπα από το τσάι της και το ίδιο ακριβώς έκανε και η Ρόζαλιν, η οποία είχε παραμείνει σιωπηλή για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό κατά το οποίο περίμενε υπομονετικά τη Μέρεντιθ να μελετήσει προσεκτικά τα προσχέδια.

-Ναι, φυσικά σε καταλαβαίνω. Σου αρέσει η ατμόσφαιρα και η σύλληψη της γενικής ιδέας και της υπόθεσής επίσης. Σωστά;

Η Μέρεντιθ κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

-Πολύ σωστά, ρόζαλιν. Αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις είναι πολύ δεμένα μεταξύ τους και αναμφίβολα στα χέρια σου όλα τα στοιχεία θα ενσωματωθούν το ένα μέσα στο άλλο δίνοντας στο τέλος ένα άρτιο και απολαυστικό αποτέλεσμα.

-Πολύ ωραία, καλά μέχρι εδώ λοιπόν. Αυτό που πιστεύεις πως λείπει από το βιβλίο είναι η πρωτοτυπία δηλαδή;

-όχι ακριβώς, δεν είναι αυτή η σωστή λέξη που ψάχνω. Θέλω έναν αέρα φρεσκάδας ποτισμένο με ένα άρωμα αληθοφάνειας, με καταλαβαίνεις; Θέλω οι αναγνώστες σου να νιώσουν πως πατάνε το πόδι τους στο βικτοριανό αυτό αρχοντικό στο οποίο θα γίνει ο φόνος.

-ναι, νομίζω πως το καταλαβαίνω αυτό που προσπαθείς να μου πεις. Αυτό που δεν ξέρω είναι το πώς θα το πετύχω.

-Πιστεύω πως κάτι θα σκεφθείς. Κοίτα, θα το σκεφθώ κι εγώ αυτό από τη δική μου πλευρά και αν θέλεις βέβαια, την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε μπορούμε να το ξανακουβεντιάσουμε. Ο διάλογος είναι πολύ παραγωγικός σε τέτοιες περιπτώσεις.

Τώρα ήταν η σειρά της ρόζαλιν να κουνήσει καταφατικά το κεφάλι της.

-είμαστε σύμφωνοι, αυτό θα κάνουμε.

Σηκώθηκε κι άφησε την άδεια της κούπα στο δίσκο. Τα μπισκότα δεν τα είχε αγγίξει. Είχε φάει βέβαια ένα καλό πρωινό μα μετά από αυτή της την κουβέντα με τη Μέρεντιθ δεν είχε καμιά όρεξη να τα δοκιμάσει.

-έχω κιόλας κάποιες ιδέες, θα δω αν κάποια από αυτές μπορεί να λειτουργήσει.

Άρχισε να μαζεύει τα προσχέδια και να τα τακτοποιεί στο ντοσιέ τους.

-δεν αμφιβάλλω καθόλου πως θα είχες ήδη κάμποσες ιδέες. ευρηματική είσαι, μένει να σταχυολογήσεις απλώς τα στοιχεία σου. Είμαι σίγουρη πως αυτό το βιβλίο που έρχεται θα είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.

Η αδελφότητα των ΡόδωνWhere stories live. Discover now