-Ο γιος σου; Με πονάς, Κέβιν, άσε το χέρι μου σε παρακαλώ.
Η φωνή της ξανθιάς είχε γίνει ακόμη πιο λεπτή και διαπεραστική έτσι ο κέβιν αναγκάστηκε να της αφήσει το χέρι αφού του έδωσε μια τελευταία δυνατή συμπίεση. Δεν ήθελε να τραβήξει πάνω τους τα βλέμματα των υπόλοιπων πελατών, έτσι αναγκάστηκε να συμμορφωθεί με τις γνωστές κοινωνικές επιταγές και τους καθωσπρεπισμούς.
Κι ακόμη αυτό που είχε δει μόλις στα μάτια της τρομοκρατημένης ξανθιάς καθόλου δεν του άρεσε. Μπορεί να ήταν ισχυρός με μεγάλο κύρος και δύναμη στους επιχειρηματικούς κύκλους μα καθόλου δεν τον ευχαριστούσε να διαβάζει το φόβο στα βλέμματα των ερωτικών του συντρόφων. Κι εντάξει, μπορεί η Κρίστα να μην ήταν και κανένα τέρας ευφυίας μα πάντα το βλέμμα της ήταν γεμάτο δέος και θαυμασμό κι αυτό δεν ήθελε να το χάσει. Ποτέ δεν είχε υποπέσει στην οξυμένη του αντίληψη κάποια προσπάθεια από την πλευρά της να τον εκμεταλλευτεί ή να τον ξεγελάσει με οποιοδήποτε τρόπο.
Έτσι πήρε κάμποσες βαθιές ανάσες επιχειρώντας να ηρεμήσει.
-συγγνώμη, αγάπη μου. Δεν ήθελα να το κάνω αυτό, συγγνώμη. Δε θέλω αυτή μου η υπερβολική κι άσχημη αντίδραση να μας χαλάσει τη βραδιά μας. Μπορείς λες να το προσπεράσεις;
Τα μάτια της Κρίστα είχαν διασταλεί από την κατάπληξη και την ειλικρινή απορία, μα όσο άκουγε τον Κέβιν να της μιλάει μαλακά άρχιζε σιγά- σιγά να νιώθει καλύτερα. Αν εκείνος έβρισκε τον εαυτό του το ίδιο θα έκανε κι εκείνη.
-θα προσπαθήσω, Κέβιν, μα γιατί το έκανες αυτό; Τι νόμισες; Σκέφθηκες πως θα άρχιζα να φλερτάρω το γιο σου εδώ μέσα ή ακόμη και κάπου αλλού; Για τόσο ανόητη με περνάς;
Ξαφνικά ένιωσε δάκρυα να ανεβαίνουν στα μάτια της μα πολέμησε να τα συγκρατήσει.
-όχι, όχι, δεν είναι αυτό. Απλά οι σχέσεις μου με το γιο μου δεν είναι οι καλύτερες.
-Ναι μα εγώ δεν την ξέρω αυτή την ιστορία. Δε νομίζεις πως έπειτα από ένα τέτοιο φέρσιμο θα μου άξιζε να τη μάθω κι εγώ; Κι αν όχι ολόκληρη τότε τα βασικά της μέρη...
Είχε δίκιο τώρα. Δεν ήθελε να της αποκαλύψει όλα του τα καλά κρυμμένα οικογενειακά μυστικά μα κάτι θα έπρεπε να της πει. Αλλιώς εκείνη θα τον περνούσε για τρελό.
-εντάξει, αγάπη μου. Θα σου πω τα βασικά απόψε, αργότερα όμως, εντάξει; Θα περάσεις τη νύχτα μαζί μου στη σουίτα του ξενοδοχείου;
YOU ARE READING
Η αδελφότητα των Ρόδων
Mystery / ThrillerΔύο αδερφές, Ένας άλυτος φόνος, Ένας μεγάλος έρωτας, Ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο, και μια μυστική αδελφότητα που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους σκοπούς της