κεφάλαιο 40

486 71 2
                                    

Ήταν περασμένες δέκα όταν ο Τζάξον κατόρθωσε τελικά να εντοπίσει τα ίχνη του πιλότου του κέβιν. Την τελευταία φορά που τον είχαν δει στο Λονδίνο βρισκόταν σε μια αυστηρά κλειστή λέσχη για λίγους, παρέα με μια χυμώδη μελαχρινή η οποία είχε μόλις αποφοιτήσει από τη δραματική σχολή. Ο Τζάξον είχε καταφέρει να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτή τη μαρτυρία με τρόπους αμφίβολης νομιμότητας μα όταν τελικά τα κατάφερε, αντί να σταματήσει για να τηλεφωνήσει στον Κέβιν συνέχισε την έρευνα ακόμη πιο μεθοδικά. Κι έτσι σιγά- σιγά τα στοιχεία που άρχισαν να έρχονται στην επιφάνεια για τον Ρόμπερτ Μπράουν γίνονταν όλο και περισσότερα μα και πιο ενδιαφέροντα.

Είχε περάσει με απόλυτη επιτυχία όλα τα τεστ για να γίνει πιλότος αφού βεβαίως προηγουμένως είχε αποφοιτήσει με άριστα από την ανάλογη σχολή. Ήταν μοναχοπαίδι και όσοι τον ήξεραν μιλούσαν για άνθρωπο ιδιαίτερα ελεγχόμενο, μετρημένο και προσεκτικό. Οι φήμες έλεγαν πως τον είχαν προτείνει για ορισμένες σημαντικές κι επικίνδυνες αποστολές μα αμέσως μετά κάτι είχε προκύψει βάζοντας τα όλα στον πάγο.

Ο Τζάξον το καταλάβαινε πως κάτι σπουδαίο είχε πάει στραβά πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να τερματιστεί άδοξα η πολλά υποσχόμενη σταδιοδρομία του Μπράουν μα όσο κι αν πάσχισε δεν κατάφερε να αποκτήσει πρόσβαση και στο φάκελο του στη σκότλανγ γιάρντ. Κι αυτό από τη μια δεν του άρεσε μα από την άλλη τον ανακούφιζε κιόλας. Όσο λιγότερα ήξερε τόσο περισσότερες πιθανότητες είχε να βγει ζωντανός από όλη αυτή την ιστορία.

Το μόνο σίγουρο ήταν πάντως πως ο πιλότος τώρα δεν ήταν στην εΥρώπη και πως απολάμβανε την παρέα της ίδιας εκείνης μελαχρινής στάρλετ. διότι ήταν μέσω αυτής που θα έφερνε τον χρηματιστή σε επαφή μαζί του.

Ετοιμάστηκε να του τηλεφωνήσει όταν είδε στο πάνω μέρος μιας οθόνης να ανοίγει ένα παραθυράκι το οποίο άρχισε να αναβοσβήνει. Ο Τζάξον έκανε ένα κλικ με το ποντίκι του κι αμέσως μετά έδωσε τον δεκαψήφιο κωδικό που του ζητούσε η ένδειξη. Την επόμενη στιγμή διάβαζε το πρώτο μήνυμα από τον Κρις.

«είναι όλα καλά, παλιόφιλε»;

Πώς την εννοούσε άραγε αυτή την ερώτηση;

«Πιστεύω πως ναι, μα τι θέλεις να πεις»;

«Ξέρω πως πλησιάζουν οι μέρες για το μεγάλο μπαμ, γι'αυτό το ρωτάω».

«σου το είπα ξανά και την προηγούμενη φορά πως τα πάντα είναι υπό έλεγχο».

«Χαίρομαι που το ακούω αυτό. Παραμένεις δηλαδή στο πλευρό του χρηματιστή»;

Η αδελφότητα των ΡόδωνWhere stories live. Discover now