κεφάλαιο 18

588 75 3
                                    

-δε μπορώ να το πιστέψω πως βρήκες ένα τέτοιο βιβλίο. Εγώ, αν θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου, έχω περάσει ατελείωτες ώρες στα βιβλιοπωλεία ψάχνοντας κάτι τέτοιο. Ποτέ ωστόσο δε στάθηκα τόσο τυχερή.

Η έξαψη χρωμάτιζε τη φωνή της η οποία είχε ανέβει κάμποσους τόνους μα τη Ρόζαλιν καθόλου δεν την ένοιαζε ξαφνικά. Τόση ώρα το μόνο που έκανε ήταν να πίνει το τσάι της και να διαβάζει στα κλεφτά αποσπάσματα από τα διάφορα μέρη του βιβλίου.

Ο Αλεξάντερ άλλο δεν έκανε από το να την παρακολουθεί προσπαθώντας να κρύψει το χαμόγελο της ικανοποίησής του. Δεν έπρεπε για κανέναν λόγο να αντιληφθεί πως όλο αυτό ήταν στοχευμένο και καλά μεθοδευμένο.

-εντάξει, όπως σου είπα και πριν από λίγο το πήρα από έναν συλλέκτη. Ζει εδώ και κάμποσα χρόνια στο Λονδίνο μα εξαιτίας κάποιων οικονομικών και προσωπικών προβλημάτων ας πούμε πως αποφάσισε να... ξεπουλήσει ορισμένους από τους θησαυρούς του τους οποίους εκτιμούσε λιγότερο. Είναι άρρωστος λένε, μα μην του θίξεις ποτέ τους ιμπρεσιονιστικούς του πίνακες γιατί θα βάλει να σε δολοφονήσουν στον ύπνο σου. Τέλος πάντων, καμία ελπίδα δε θα είχα να το βρω σε κάποιο βιβλιοπωλείο.

Η Ρόζαλιν κατάλαβε πως θα ήταν καλό να προσγειωθεί στην πραγματικότητα. Αρκετά είχε ασχοληθεί με το βιβλίο ενός άγνωστου. Έτσι, έριξε μια τελευταία πονεμένη ματιά στο εξώφυλλο και του το έδωσε χαμογελώντας.

-σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία να το κοιτάξω. Καλό μου έκανες.

Ο Αλεξάντερ καμία κίνηση δεν έκανε να πάρει το βιβλίο από το απλωμένο της χέρι.

-Φαντάζομαι πως θα ήθελες να το διαβάσεις ολόκληρο με την ησυχία σου.

Η Ρόζαλιν το ακούμπησε στο κέντρο του τραπεζιού τους. Φυσικά και θα το ήθελε αυτό μα δε θα ντροπιαζόταν κιόλας.

-είμαι πιστεύω τυχερή που το κράτησα έστω και για λίγο. Αδυνατώ να μαντέψω πόσα χρήματα ξόδεψες για να το αγοράσεις.

Ο Αλεξάντερ ανασήκωσε τους ώμους.

-εντάξει, πες πως έκανα μια επένδυση και μάλιστα πετυχημένη.

Κοίτα, αν θέλεις μπορείς να το κρατήσεις για λίγο.

Η Ρόζαλιν ανασήκωσε τα φρύδια της.

-Γιατί αυτό; Θέλω να πω... από τη στιγμή που πλήρωσες τόσα χρήματα για να το αποκτήσεις προφανώς θα βιάζεσαι κιόλας να το διαβάσεις.

Η αδελφότητα των ΡόδωνTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon