-38-

18.9K 902 117
                                    


Rüzgar'dan...

Eymen'i hastaneden bırakıp eve götürmeyi teklif ettim. Ama bize gelmek istedi. Sevgilisini özlemiş falan işte. Bu erkekleri  de anlamıyorum. İnsanlar çok garip cidden.

Eve geldiğimizde kapıyı annem açtı. "Rüzgar tam zamanında geldin oğlum."

"Bir şey mi oldu anne?"

"Gelin gelin." Salona girdik. Her yer talan edilmişti. Eymen'i bir koltuğa oturttuk. "Anne burası niye böyle? Hırsız falan mı girdi yoksa?"

"Hayır oğlum. Temizlik."

"Ne temizliği ya?"

"Hadi çok konuşma al şu bezi toz al. Ya da yerleri sil. Hadi oğlum hareket et!" Tam ağzımı açacaktım ki Yaprak geldi. Başına bir şey bağlamış, saçları dağınık yorgun kadın profili. Ah çok çekici.

"Anne babam yukarıdaki lavaboyu tamir etmiş. Başka var mı diyor." dedi karım. "Evet bir de buzdolabına baksın. Pek soğutmuyor bu aralar." dedi annem, sonra bana döndü. "Hadi oğlum!" dedi.

"Anne temizlik memizlik çok ters işler ya." Tam o anda babam aşağı indi. Yanıma geldi. "Rüzgar anneni üzme oğlum. İki siliver." dedi.

"Ya baba sen sil o zaman."

"Ben...tamir yapıyorum."dedi ve mutfağa gitti. Bende çaresiz elime bezi alıp televizyonu silmeye başladım. Kafamı kaldırdığımda gülerek beni izleyen Yaprak'ı gördüm. "Niye gülüyorsun?"

"Koskoca Rüzgar Seçkin temizlik yapıyor. Bizim evi de beraber sileriz herif."

"Herif mi?" O ne öyle? "Hım.Sen bana hatun dersen bende sana herif derim."

"Bu harika kelimeyi kim buldu çok merak ediyorum."

"Dün ne gördüm biliyor musun Rüzgar?"

"Ne gördün hatun?"

"Junior rüzgarı." Ah tabi. Eser ile kaldı. Bizim cadı kesin göstermiştir.

"Hım ne güzel." Yaprak birşey demedi. Sonra yanıma geldi ve bezi elimden aldı. "Yanlış siliyorsun. Bir kişinin eline bu kadar mı yakışmaz?"

"Doğrusu nasılmış?"

"Bak önce bu tarafıyla nemlendir. Sonra şu tarafı çevirip iyice sil. Bir toz bile alamayan kocam var ne güzel!"

"Yaprak."

"Hım."

"Git üstünü değiştir." dediğimde kaşlarını çattı. "Niye?"

"Fazla çekicisin. Git değiştir hatun."

"Hım. Ne yazık ki bunu yapamam. Malum temizlik herif."

"Delirtme beni!"

"Sen zaten delisin!" Demek öyle. Ben deliyim öyle mi? Sen gece görürsün hatun. Deliymiş. Hah tabi.

Koltuğa baktığımda Eymen yerinde yoktu. "Eser nerede?" dedim Yaprak'a.

"Yukarıda odasında." dedi.

Bezi Yaprak'a bırakıp yukarı çıktım. Tam tahmin ettiğim gibi.

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ 

Eser'den...

Odamın camlarını siliyordum. Gerçekten tek suçum buydu. Bir yandan şarkı söylerken bir yandan işimi görüyordum. Aniden kafama taş geldi. Aşağı baktığımda Eymen aşağıda bana bakıyordu. "Eymen orada ne yapıyorsun?"

E.D.R.E.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin