Yaprak'tan..."Neden ben? Rüzgar iki adım ötede duruyor. Neden ben ona dokunamıyorum? Sırtı bana dönüktü. Elimi uzattım ama ulaşamadım. Yanına bir kız geldi. Yüzünü göremiyordum. Rüzgar kıza sarıldı. O kız ben miyim yoksa? "Seni çok özledim." dedi Rüzgar. "Bende seni özledim." dedi kız. Bu kız ben değilim. Saçları siyah benim saçlarım kahve-kızıl. Ben hala Rüzgar'a ulaşmaya çalışırken Rüzgar kızın beline ellerini doladı. Ve onu... öptü. Rüzgar gözümün önünde o kızı öptü. Sonra birbirlerine sarılıp yüzlerini bana döndüler. Bu kız...Toprak!"
"Yaprak!!"
Gözlerimi açmamla Rüzgar'ı görmem bir oldu. Ah rüya, hepsi rüyaymış. Rüyamda neden Toprak'ı -Yakın arkadaşlarımdan biri- gördüm ki? Yavaşça doğrulurken Rüzgar terli saçlarımı geri attı. "İyi misin?"
"Ben... çok kötü bir rüya gördüm."
"Tamam geçti. Bak rüyaydı hepsi."
Kafamı onay anlamında salladım ve yataktan kalkmaya giriştim. Rüzgar beni engelledi ve geri yatağa yatırdı. Belime ellerini sardı ve beni kendine çekti. "Uykumu böldün. Ceza vermem gerek."
"Ne? Ne cezası?"
"Mesela tüm gün böyle yatabiliriz ya da..." Kulağıma fısıldadı. "Daha ilginç şeyler yapabiliriz."
Rüzgar'ın karnına dirseğimi geçirdim. O acıyla kıvranırken yataktan kalkıp banyoya kaçtım. Kapıyı kilitler kilitlemez bağırmaya başladı. "Yaprak dışarı çık. Ah öldüreceğim seni."
"Banane pis sapık."
"Önünde sonunda oradan çıkacaksın."
"İstersem burada uyurum." Kapıya hafif yumruk atıp gitti. Evet ses yok. Olsun her ihtimale karşı burada bekleyeyim ben. Hatta banyo mu yapsam?
♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔
Rüzgar'dan...
Kamptan dün döndük. Ve Yaprak döner dönmez yine beni sinir etti. Gelen telefonla Eser'in odasına giderken bir yandan Yaprak'a saydırıyordum. Kötü kız. Cidden ben nişanlısıyım ama daha vücudunu göremedim. Çok adaletsiz.
Odaya girdiğimde Eser ve Eymen kavga ediyordu. "Ah cidden söyleyecek misin Eymen?"
"Evet. Bu haberi asıl Rüzgar'ın duyması gerek."
Ben kafamla onları onaylarken Eser gözünü yerden ayırmıyordu. Dur bakalım ne olmuş?
♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔
Yarım Saat Önce....
Eser'den...
Bacağım incindiği için alçıya aldılar. Evet incinme. Benim melek annem sağolsun çok endişelendi. Ben yatağımda oturmuş odamı karıştıran sevgilimi izliyordum.
Önce dolabımı açtı. İçinden, geçen yıl aldığım kısa elbiseyi aldı ve bana gösterdi. "Bu ne Eser?"
"Elbise."
"Gerçekten mi? Neden bu kadar... kısa?" Beni yine kıskanıyor. Onu kışkırtmak istiyorum. "Ha geçen yıl bir parti için almıştım. Çok güzel değil mi?"
"Ya ne demezsin!" Eymen elbiseyi tam dikiş yerinden tuttu ve yırttı. Bir kere giydiğim yepyeni elbiseyi yırttı. İnanmıyorum ya. "Oha Eymen ne yaptın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E.D.R.E.
HumorBana Ne Yaptın #2# Doruk ve Eylül'ün evliliğinin ardından Seçkin ailesi büyüyor. •Bana Ne Yaptın serisinin ikinci kitabıdır. •Bu seri iğneleyici bir mizaha sahiptir. Okurken gülmenin yanında eleştirdiğim kişilikleri, olayları, durumları da anlamını...