Eser'den...Ağabeyim çok tuhaf davranmaya başladı. Evet şu an anneme zorla limon yedirmeye çalışıyor. Bunun mantığı ne ya? Yok yok cidden kafayı yedi. Şimdi de portakal soyuyor. Oha ağabeyim kendi değerli elleriyle portakal soyuyor. Sanırım kıyamet kopacak!
"Rüzgar dur yemeyeceğim artık!!" dedi annem. "Ama anne kardeşime vitamin gerek vitamin şunu da ye bakayım." dedi ağabeyim ve annemin ağzına portakalı tıktı.
"Rüzgar anneni öldürmeyi mi planlıyorsun oğlum?" dedi babam. "Burada yeni seçkin sağlıklı olsun diye çabalıyorum hiç değerimi bilen yok ya!?" dedi ağabeyim ve annemin ağzına bir portakal daha tıktı.
Ağabeyimin yanına gidip elimi alnına koydum. "Ne yapıyorsun?" dedi ağabeyim elime vurarak. "Ateşin var mı diye baktım. Ama yokmuş. Allah Allah." dedim gülerek.
Ve abimden yumruğu yedim. Kız kardeşe şiddete hayır! Yaşasın özgür kız kardeşler!
"Rüzgar dün uyuyamadı o yüzden bu halde." dedi Yaprak.
Böyle deyince annem öksürük krizine babam gülme krizine bense şaşkınlık krizine girdim. "Hayır düşündüğünüz gibi değil!" diye toplamaya çalıştı Yaprak ama ne yazık ki bizimkilerin diline düştüysen bittin.
Herkes birbirine bakarken içeri dayım girdi ve gergin havayı bozdu. "Abla kurtar beni lütfen!"
"Ne oldu Enes?" dedi annem.
"Dilek teyze... sabahtan beri ondan kaçmaya çalışıyorum." dedi dayım. Aslı teyze ve Burak amca kıkırdarken babam kahkaha atıyordu. "Ee evlenme zamanın geldi kayınço!" dedi babam. Bu dediğine annem de gülerken Dilek teyze içeri geldi.
"Enes! Nereye gittin ya? Çamaşır seriyorduk." dedi.
"İç çamaşırlara gelene kadar her şey yolundaydı teyze." dedi dayım.
"Aa teyze deme dedim kaç kez. Abla abla. Hatta sadece Dilek." dedi Dilek teyze. "Olmaz TEYZE bizim de bir saygımız var şimdi." dedi dayım.
Onlar bir kenarda kavga ederken babam konuştu. "Bugün kontrole gidiyoruz çocuklar."
"Hım cinsiyet ne zaman belli olur?" dedi ağabeyim.
"Daha çok erken." dedi annem.
Onlar orada konuşurken benim aklımda Eymen vardı. Nerede ki sevgilim?
♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔
Doruk'tan...
Bir on sekiz yıl sonra yeniden baba olmak çok garip bir duygu. İlk seferki gibi heyecanlıyım.
Sıra bize geldiğinde ayağa kalkıp Eylül'ün elini tuttum. Elini tuttuğum kadın beni adam yapan kişi. Bir erkek baba olduğu zaman adam olur. Beni Doruk Seçkin yapan o. Eylül Seçkin ve bana 3. çocuğumu doğuracak. Seviyorum deli gibi.
"Eylül Seçkin mi?"
"Evet."
"Buyurun doktor bey sizi bekliyor." İçeri girdik. Önceki iki çocuğumuzun doktoru. "Eylül ve Doruk Seçkin. 3.çocuk oldu mu sonunda?" dedi doktor.
"Sonunda başardım." dedim gülerek.
"Bir de biz bakalım bebek seçkine." dedi doktor.
Eylül yatağa uzandı ve göbeğini açtı. Birkaç ay sonra davul gibi olacak göbeğini. Doktor jel sürdü ve ultrasonda bakmaya başladı. Eylül'ün elini daha çok sıktım. "Nasıl hissediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E.D.R.E.
HumorBana Ne Yaptın #2# Doruk ve Eylül'ün evliliğinin ardından Seçkin ailesi büyüyor. •Bana Ne Yaptın serisinin ikinci kitabıdır. •Bu seri iğneleyici bir mizaha sahiptir. Okurken gülmenin yanında eleştirdiğim kişilikleri, olayları, durumları da anlamını...