-13-

23.7K 1K 60
                                    

Eser'den... 

Sevgili mi? Eymen ve ben mi? Bu abimin... ah! Sinir şey! Eymen şaşkın yüzünü önce bana sonra abime çevirdi ve konuşmaya başladı."Ne? Eser ile mi?"

"Evet çok uyumlu bir çift olursunuz. Değil mi Eser?"

"Ha... hay-" Eymen araya girdi.

"Eser'i herkesten kıskanan sen, onu benimle sevgili mi yapacaksın?"

"Evet. Hatta senden iyisi olmaz."

Eymen sıkıntılı bir bakış attıktan sonra gözlerini devirdi. Bu abimin seçkin kanına şimdi... bana küfrettirecek ya. "Peki ne kadar zaman abi?"

"Hım üç hafta."

Hayır bu maymun suratlı, %500 yakışıklı abimden bu kadar korkacak ne var? Etrafı toplayıp yatmaya hazırlanırken düşündüğüm şey 'Acaba gerçekten sevgili olabilir miyiz?' di.

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚

Rüzgar'dan...

Ah, benim yatağım geniş, rahat ve güzeldi. Ta ki Yaprak gelene kadar. Artık o geniş yatakta daracık yere yatıyorum. Ne güzel! Annemler zorla bizi kilitledi. Evet yine. Hadi dün yaptın bari bugün yapma ya. "Hey ayıcık yat artık."

"Bana şunu demeyi kes Yaprak!"

"Ne oldu bir huysuzsun sen?"

"Sadece düşündüm de sen gelmeden önce yatağım ne kadar genişti!" dedim ve iç çektim. "Hah bende sana ve yatağına meraklı değilim."

"Emin misin? Sonuçta ben %500 yakışıklı çapkın-"

"Tamam tamam şimdi yine başlama şu ünvan saçmalığına!" Saçma mı dedi o?  "Sensin saçma. O ünvan çok değerli kızım!"

"Ya yatsana artık."

"İyi be of.Hey Yaprak!!"

"Yine ne var?"

"Yarın hep beraber bowlinge gidelim mi?"

"Bowling mi, iyi de ben yapamıyorum ki onu." dedi düşünceli sesiyle. "Öğrenirsin çok kolay zaten."

"Oley! Gidelim." Yaprak o sevinçle bana daha çok sokuldu. Geçende bir kız da böyle sokulmuştu sonra... neyse bunları Yaprak ile kesinlikle yapmayacağım. Kesinlikle!!

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚

Eser'den...

Uyku ne kadar güzel bir şey. Oh sessizlik. Bugün ne çok şey oldu öyle. Harbiden çok... hey bu gelen kim? Kapı açıldı ve biri yatağımın yanındaki koltuğa oturdu. "Anne sen misin?"

"Hayır." Kalın erkek sesiyle hızla doğruldum. "Eymen... burada ne işin var... sen gitmedin mi?"

"Hayır. Eylül Teyze göndermedi başka oda olmadığını söyleyip beni buraya yolladı."

"Ah bu annem!" Eymen koltuğa huzursuzca uzandı. "Yastık ve pike yok mu Eser?"

"Aa var bekle."

Dolabın en üst rafında olan pikeyi alıp Eymen'e verdim. Yatağımdaki yastığın tekini de ona fırlattım. O koltukta, ben yatakta uzanmıştık. Ah nefes alışverişini duyuyorum. Hava çok sıcak ya. Balkonu mu açsam? "Eser?"

"Hım." Neden Eser diyor? "Biz gerçekten sevgili miyiz şimdi?"

"Hayır abim yüzünden bunu yapmamız... Çok saçma!"

"Evet ama o Rüzgar. Yani nasıl desem biraz korkutucu biri." dediğinde gülmeden duramadım. "Bir dakika sen abim gibi bir ukala dümbeleğinden korkuyor musun?"

"Hah ben mi? Tabi ki hayır. Sadece saygı... evet onun fikirlerine çok saygı duyuyorum Eser." dedi ve derin bir nefes aldı.  "Eee biz ne yapacağız o zaman?"

"Klasik sevgili oyunu."

"Ne? Ama ben nasıl sevgili olunur bilmiyorum." dedim biraz utanarak. Hic sevgilim olmadı ki. "Benimde uzun süreli bir ilişkim olmadı. Neyse bilgisayardan bakalım mı?"

"Olur."

Masanın üzerindeki laptobu alıp yatağıma oturdum. Eymen de yanıma oturdu ve pikenin altına girdi. Laptobu açıp google'a nasıl sevgili olunur yazdık. Eymen sırayla maddeleri okudu.

"1.madde-El ele tutuşmak."

Eymen ile birbirimize baktık. Eymen elini uzattı. Bende elini tuttum. Ah eli ne kadar sıcak. Vücudumu ürperti kaplarken, Eymen okumaya devam etti. "Bu madde tamam. 2.madde-Beraber gezmek."

Düşünceli bir şekilde bana baktıktan sonra kafasını salladı. "Yarın sinemaya gideriz. Bu madde de tamam."

Şu an sinema düşünecek halim yok!Hala elimi tutuyor ya. Ah titreme Eser! "3.madde- Beraber uyumak."

Ben öksürürken Eymen iki dakikadır tuttuğu elimi bıraktı. Ve boğazını temizledi. "Bu maddeyi geçelim."

"Bence de."

"4.madde-Çift tişörtü giymek. Elimi çarpı işareti yapıp, kafamı olumsuz anlamda salladım. "Hayatta olmaz! O şeyler çok saçma."

"Pekala bunu da geçelim. 5.madde- Sarılmak." Eymen kolunu omzuma atıp beni kendine çekti. Parfümünün kokusunu alacak kadar yakın olmak içimi huzursuz etti. Ah hayır Eser daha ilk günden onu sevemezsin!Eymen gülümsedi ve o küçükken düştüğüm çukur kadar olan gamzeleri ortaya çıktı.

"Bu madde de tamam. 6.madde- Öpücük." Bir an dondum. Etrafta büyük bir sessizlik oldu. Eymen'in yüzüne bakamıyordum. O da bana bakamıyordu. En sonunda Eymen bilgisayarı kapatıp yerine koydu ve tekrar yatağa gelip pikenin altına girdi. "Eee hadi koltuğa."

"3. ve 5. maddeyi aynı anda yapabiliriz diye düşündüm. Belki sonra 6. maddeyi de yaparız."

"Ah Eymen! Sapık! Kalk git yatağımdan."

"Aa sapıklıkta abin bir numara Eser. Lütfen bu detayları atlamayalım."

"Eymen kalksana." dedim telaşla. "Peki. Ama bir dahakine kaçış yok ona göre."

Eymen kalkıp koltuğa uzandı. Sanırım iki gün önce hayatıma giren bu çocuğa alışmam gerek. Uykuya dalma çabalarındayken Eymen'in sesini duydum. "İyi geceler çakma sevgilim."

Hafif gülümsedim. "İyi geceler çakma sevgilim." diye mırıldandım ben de.

 

E.D.R.E.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin