-30-

22.4K 990 236
                                    


Yaprak'tan...

Güneş ne kadar da yakıcı. Gözlerimi güneş ışığına alıştırırken yana döndüm ve yanımda horlayan, sızmış kocama baktım. Bu adam pardon taş ergen bugün on iki saat sonra benim kocam olacak. Bu iyi mi kötü mü anlamadım. Ergen koca... Allahım ben çok çok çok çok büyük bir günah mı işledim yoksa senin gerçekten sevmediğin kulun muyum? İkisinden biri.

Acaba şimdi onu kaldırsam nasıl tepki verir? Bunu bilmenin tek bir yolu var. Rüzgar'ın hafif sakalının çıktığı yanağına öpücük kondurdum. "Rüzgar kalk hadi."

"Ya biraz daha."

"Kendi düğününe geç kalmak istemezsin herhalde."

"Düğün? Sonunda Barbara ile evleniyor muyum?" Hala Barbara diyor ya. Sakin ol Yaprak sakin ol kızım. "Rüzgar hadi ama."

"Ne, ne var?"

Pis domuz. Öküz ayı!! "Yok bir şey."

Bende böyle trip atarım işte. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadım ve birbirine karışmış saçlarımı taradım. Bugün evleniyorsun kızım. Küçüklükten beri hayalini kurduğun şey bugün oluyor. İçimdeki rahatlamaya banyodan çıktım. Rüzgar'a baktım. Hala uyuyor ya. İ-NA-NA-MI-YOR-U-M.

Odadan çıkıp mutfağa indiğimde herkes büyük yuvarlak masanın etrafındaydı. Annemler kahvaltı hazırlarken babamlar gazete okuyup haber izliyorlardı. İkisini birden nasıl yapıyorlar bilmiyorum. "Günaydın." dedim gülerek.

"Günaydın gelin hanım. Damat bey nerede?"

"Uyuyor. Kaldırmaya çalıştım ama tık yok." dedim ağzıma salatalık atarak. "Doruk! Git oğlunu kaldır!" dedi Eylül anne Doruk babaya bakarak.

"Banane git sen kaldır!" dedi Doruk baba meydan okurcasına. "Doruk!" dedi Eylül anne.

İkisi arasında ölümcül bakışmalar yaşanırken Eser araya girdi. "Tamam sakin olun ben kaldırırım."

Eser yukarı çıkarken herkes eski haline geri döndü. Bugün bekar olduğum son sabah. Keyfini çıkar kızım.

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ 

Eser'den...

Bugün çok mutluyum. Bu mutluluğu kimse bozamaz. Her şeyi hatırlıyorum. Dün olan her şeyi.

"Şimdi diyeceğim şeyi yarın hatırla Eser! Ben seni seviyorum."

Beni seviyor. Eymen beni seviyor. Eymen İnan beni Eser Seçkin'i seviyor. Çok mutluyum. Aşık olduğum kişi bana aşık.

Abimin odasına girdim. Şuna bak nasıl yayılmış yatağa. Yaprak'a şu an ciddi ciddi acıdım. Tipe bak kızlar bunun neyine ölüyor acaba? Bu düşüncelerle banyoya gidip kovaya su doldurdum. Bunu yapmayı seviyorum. Yatağın başına gittim.

"Abi kalkman için son üç saniye." Ses yok. "1...2...3....! Ben uyarmıştım."

Ve zafer!! Sarhoş olduğu zaman ağabeyime bunu yapmayı seviyorum. Zevk alıyorum ya sadist miyim neyim? Suyu dökmemle ağabeyimin sıçraması bir oldu.

"Ah! Bu ne be... Eser... ah... ne yapıyorsun sen?"

"Ben uyarmıştım abiciğim."

"Gel buraya öldün sen!!"

Kovayı yere attığım gibi odadan çıkıp aşağı fırladım. Bir yandan da bağırıyordum. "Anne!! Baba! Yetişin adam öldürüyorlar!!"

Annemle babam merdivenin başına geldi ve bende arkalarına saklandım. "Rüzgar ne oluyor?" dedi babam otoriter bir sesle.

E.D.R.E.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin