Özel 3-Torun Seçkin

19.2K 988 170
                                    


Eymen'den...

Ellerimle yan tarafımı yokladım. Boştu. Yavaşça gözlerimi açtım. Bu kokular... Yataktan fırlayıp aşağı indim. Mutfağa.

"Eser... bu... bu duman da ne?" Eser elini sallayarak dumanı dağıtmaya çalıştı. "Yok bir şey Eymen. Sadece patatesleri fazla pişirdim."

"Biraz mı?! Hiç biraz gibi görünmüyor nedense. Hala öğrenemedin yemek yapmayı." Eser elindeki spatulayı bana tutarak konuştu. "Hah. Kolaysa sen yap Eymen bey. Bir haftasonumuz var onu da..."

"Sakin ol karıcığım. Sakin ol." Eser derin bir nefes aldı. "Pekala. Sen yukarı çık ben burayı düzelteceğim."

"Peki." Yukarı çıkıp sesin geldiği odaya girdim. Yine mi? "Ah oğlum. Yine mi uyandın sen?"

Yatakta tepinen Lodos'u kucağıma aldım. Çocuk haklı tabi. Bu dumana herkes uyanır. "Anne yine yaktı mutfağı. Beceriksiz anne ne olacak?"

"Seni duydum Eymen!!"

Nasıl duydun ya? Yok yok kesin buraya bir yere radar, dinleme cihazı, böcek gibi bir şey koydu. Her şeyi biliyor.

Lodos'u kucaklayıp aşağı indim. Yoldayken sustu. Tabi babası susturur onu. Babasına çekmiş kerata. Boyu posu ben. "Uyanmış mı benim oğlum? Hanimiş Lodos? Hanimiş Lodos?"

Eser Lodos'u kucağımdan aldı ve salona geçti. Bu hareketinin üç anlamı var. Bir. Ben beceriksizim madem, sen yap Eymen Bey. İki. Dışarıdan söyleyelim. Üç. Ağabeyimlere gidelim. Sanırım üçüncü şık en kârlı olanı.

"Kadupulum kalk hadi Rüzgarlara gidelim." Eser yanıma gelerek yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. "Aslan kocam!"

O sırada Lodos minik adımlarıyla yanımıza gelerek paçamı yakaladı. "Oğlum babasını kıskandı."

"Hayır. O annesini daha çok seviyor bir kere. Değil mi Lodos?" Eser'in dediğine kahkaha attım. Beni daha çok sevdiği çok açık değil mi? "Eser Lodos'un ilk kelimesi ne?"

Eser biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Baba."

"Peki Lodos kimi görür görmez susuyor?" Eser kıskanç bir ses tonuyla konuştu. Bense onu kızdırmaktan aldığım zevkle gülümsememi arttırdım. "Seni."

"Şu an kimin paçasına yapışmış halde peki?"

"Senin."

"Ama merak etme. O annesinin güzelliğine aşık olur ileride." dedim teselli vererek  "Ya ne demezsin?!"

"Tabi kızım sen Seçkin'sin."

Eser dediğime kahkaha attı. "Hadi giyinelim. Çok acıktım."

"Sanırım seni yiyeceğim Eser."

Lodos'u kucağıma aldım. Giyinmek için yukarı çıktık. Lodos daha 1,5 yaşında iki aydır yürüyor. Ve İnan ailesinin en minik üyesi. Ah ah Lodos Bey'in olması için az uğraşmadım. Gençliğimi yedin Eser. Ama seviyorum köpek gibi. Ne yapalım? Başa gelen çekilir.

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ 

Rüzgar'dan...

Salona girer girmez üstüme çıkan küçük bedeni kucakladım. "Rüya! Ah kızım daha saçın tam olmadı." Yaprak elinde toka ve tarak ile karşıma dikildi. "Bırak kızımı ne istiyorsa onu yapsın."

"Rüzgar! Çok şımartıyorsun bu kızı!"

"Tabi ki şımartacağım. O bir Seçkin hatunum. Tıpkı karnındaki üç Seçkin gibi." Yaprak elini şiş göbeğine götürdü.

E.D.R.E.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin