Özel 2-Evli Seçkin

16.6K 919 124
                                    


Rüzgar'dan...

Evet şuraya da bir çizik atınca... bitti. Bu benim şaheserim. Çok güzel oldu çok. "Hadi Rüzgar üşüdüm."

"Bekle hatunum. Fotoğraf çekince tamamdır." Fotoğraf makinesini tam karşıya kurup otomatik çekişe aldım. Hızla Yaprak'ın yanına gidip göbeğini öptüm ve fotoğraf çekildi. "Bu fikir nereden geldi aklına herif?"

"Okudum. Oğlumuzun mutlu bir çocuk olması için böyle şeyler yapmamız gerek hatun."

"Göbeğimin üstüne resim çizip, ki resim dediğim ayı mı desem kedi mi belli değil, fotoğraf çekmek çocuğumuzu nasıl mutlu edecek Rüzgar? Ayrıca daha cinsiyeti belli değil, oğlumuz olduğunu nereden çıkardın?"

Fotoğraf makinesini alıp çekilen fotoğraflara baktım. Beş kez çekmiş ve hepsi çok... güzel. "Çünkü hatun, Rüzgar Seçkin'in ilk önce oğlu sonra kızı olacak. Ama önce oğlan."

"Hah. İnşallah kız olur da görürsün."

Yaprak göbeğini örttü. Hamile olunca daha mı güzel oldu bu kız? Yok yok öyle oldu. Kesin erkek olacak. Erkekler anneyi güzelleştirirmiş. Oğlumun adını ne koysam ki? "Daldın yine. Hadi hızlı ol düğünü kaçırırsak, Eser bizi ve doğmamış çocuğumuzu kıtır kıtır keser."

Bir tepki vermeyince Yaprak koluyla beni dürttü. "Kime diyorum?! Hah. Sen zaten hiç beni dinleme! Zaten beni çocuk doğurma makinesi olarak görüyorsun. Pislik herif! Yavrum bak babaya. Anneyi sevmiyor baba. Kötü babacık o. Baba pis, baba pis."

"Yaprak."

"Ne var?"

"Hala nasıl bu kadar çekici olabiliyorsun?" Yüze bak yüze. Onu şaşırtmak harika bir şey. Yaprak'a iyice yaklaşıp burnundan öptüm. "Benim güzel karım. Oğlum bak anneyle baba barıştı."

"Oğlan olduğu belli değil Rüzgar!"

"Hadi ama tabi ki oğlum olacak. Ben Rüzgar Seçkin'im kızım." Yaprak derin bir iç çekti. Bende onu kucağıma alıp yukarı çıkmaya başladım. "Eser bir aileyi katledecek sanırım."

Kahkaha atarak yukarı çıktık. Bizim küçük cadının düğününü kaçırırsak ruhumuza el fatiha...

♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ ♔♚ 

Eser'den...

Nerede kaldı bunlar? Tamam daha üç saat var ama... nerede bunlar ya? Kötü abicik. "Aşkım sakin ol biraz."

"Ya Eymen saçımı Yaprak ile birlikte yaptıracaktık ama daha ortada yoklar. Ya yetişmezse?" Eymen bıyık altından gülüp yanıma geldi."Bak ne diyorum, bence saçın böyle açık kalmalı aşkım."

"Ne? Neden? Seçtiğim model-" derken lafımı kesti. "Aşkım podyuma çıkmıyoruz. Bu bizim düğünümüz ve bence düğünümüzde aynen böyle doğal olmalısın."

Eymen'in yüzüne baktım. Son derece ciddiydi. Ne yani? Oldu olacak pijama giyeyim ben. Tam o sırada kapı çaldı. İçeri giren ağabeyim ve Yaprak'tı.

"Sonunda be." dedim.

"Biz bölüyorsak sonra gelelim." dedi ağabeyim 32 dişini göstererek. Bunun üstüne aynadan halimize baktım. Eymen'in elleri belimde benim ellerim onun ensesinde. Vay anam vay.

"Yok abi." dedi Eymen ve durumumuzu düzelttik. "Utanmayın. Bizde bu yollardan geçtik." dedi ağabeyim elini Yaprak'ın karnına koydu. "Bu bebek kendiliğinden olmadı." dedi.

E.D.R.E.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin