15*

3.3K 205 19
                                    

Emma

Ach môj bože. To bol ten najhorší sen, aký sa mi kedy sníval. So zrýchleným dychom som sa zobudila a rýchlo pozrela na miesto, kde bola malá.

Je tam.

Ani neviete ako veľmi mi odľahlo. Pohodlnejšie som sa usadila a snažila sa upokojiť ešte stále rýchle dýchanie.

Po krátkej chvíli sa mi to konečne podarilo. To už sa zobudil aj Alex.

"Aj ty si si pospala?"otočí sa na mňa a rozospato na mňa pozrie. Prikývnem a dám mu jemný bozk.

"Sníval sa mi naozaj strašný sen Alex." vzdychnem si.

"Aký?" opýta sa ma zaujato. Zhlboka som sa nadýchla a vyrozprávala mu moju priam až nočnú moru.

"Noo, poviem ti že ty máš ale sny." zasmeje sa.

"Alex ale to nie je vôbec ale že vôbec vtipné. Bolo to tak hrozne skutočné. " poviem nahnevane a Alex pretočí očami.

"Zlatko neboj sa. Niečo také nie je možné a ty to dobre vieš. A aj keby, tak Rita bola dobrý človek a mala ťa rada." pohladká ma po ruke.

Má pravdu. S Ritou sme mali vzťah ako sestry. Lenže ten sen ma bude aj tak prenasledovať celú dovolenku.

Vystúpili sme na letisku,kde bolo tak veľa ľudí, že sa mi z toho zatočila hlava.

"Poviete mi niekto kde je otec?" prekrýži si ruky na hrudi Alex. Až vtedy som si všimla že on tu jediný chýba.

"Stratil sa mi hneď ako sme vystúpili z lietadla." povie vystrašene Jane .

"Mamíí tam je dedo." zakričí Matt a ukáže prstom za nás. Otočíme sa a čo nevidíme.

Jeho otec už stál pri suveníroch. Dokonca už ich mal pár kúpených.

"Ježiši kriste. Naozaj? Patrick okamžite poď sem. Také veci sa kupujú pri odchode." kričí na neho Alexova mama. On len pretočí očami , zaplatí ďalšie veci a rýchlym krokom podíde k nám.

"Nie si normálny."pleskne jeho otca jemne po hlave, na čom sa zasmejeme.

"Sú ako malé deti." pošepkám Alexovi a ten prikývne.

"To s nimi zvládneme, neboj sa." zasmeje sa a ja tiež.

***
"Alex je to tu tak hrozne krásne."priam sa rozplývam nad celým apartmánom. Je naozaj luxusný. Na to, že to nebolo až tak drahé je to naozaj luxusné.

"Však. Ach Em toto mi pripomína dovolenku pred pár rokmi. Pamätáš?" usmeje sa na mňa a ja sa usmejem tiež.

"Jasné že pamätám. Ako by som na to mohla zabudnúť. Bola to naša prvá dovolenka. Vtedy sme boli ešte mladí a nemali sme ešte ani Matta." zaspomínam si. 

Vtedy tá dovolenka bola úžasná. Po toľkých problémoch ktorými sme si vtedy prešli nám absolútne sadla. Dúfam že táto bude rovnako super a že na ňu budeme dlho spomínať.

"Tati?" douteká za nami Matt.

"Áno?" otočí sa Alex na neho.

"Pôjdeme sa pozrieť tam?" ukáže cez okno na malý ostrovček, na ktorom stálo ihrisko pre deti s rôznymi zaujímavými atrakciami.

"Ale jasné že áno, len sa prezlečieme a napapáme. Dobre?" zoberie si ho na ruky a malý ho s radosťou objíme.

"Pôjdeš aj ty mami so Zoe?" usmeje sa na mňa Matt.

"Nie zlatko. Zoe je na to ešte veľmi malá. My dve sa pôjdeme zahrať na tú pieskovú pláž." vysvetlím mu. Ďalej už to neriešil.

Prezliekli sme sa do letnejších vecí a išli sa najesť. Ja s Alexom sme si dali mušle či čo to bolo. Najprv  keď som to uvidela nechcela som to ani ochutnať, no Alex ma donútil a musím povedať, že to nebolo vôbec zlé.

Keď sme všetci dojedli tak sa všetci chlapi ,tým myslím aj moje chlapisko Matta, odobrali na ten Mattov vysnívaný detský  ostrov.

Ja, Zoe, Alice a Jane  sme ostali na pláži, kde som nám rozprestrela obrovskú deku, kde sme si posadali a rozprestreli menší piknik.

Sadli sme si pod menšiu palmu, takže na nás ani na malú nepražilo to hrozné slnko. Zoe som dala do piesku hračky s ktorými sa snažila zrejme niečo uvariť. Bola naozaj zlatá.

"Ach dievčatá. Na túto dovolenku som čakala 10 rokov." povie spokojne Jane.

"Až tak dlho?" opýta sa Alice a odhryzne si z melóna.

"V podstate ani neviem. Nie že by na to neboli peniaze. Práve naopak. Tých bolo na to vždy dosť, lenže skôr Patrick nechcel nikdy ísť." mykne plecom.

"Divné. Veď teraz súhlasil hneď medzi prvými."poviem a jedným okom pozriem na to čo robí Zoe.

"To som sa divila aj ja. Myslela som si že odmietne. Vždy odmietol." povie.

"Myslíš ,že na to aby to prijal mal teraz nejaký dôvod?" dodá Alice.

"Hm. Myslím že hej. Podľa mňa je to kvôli Alexovi. Veľmi by sním chcel tráviť viacej času. Chce dobehnúť to čo zameškal v jeho detstve." povie smutne.

Je to už dosť rokov čo Alex zistil že sú to jeho biologickí rodičia, no aj tak ich stále trápi ,že nemohli byť v jeho detstve s ním.

"Ma-ma." povie trhane Zoe a ja jej natešene zatlieskam.

"Super Zoe. Už ti to ide povedať." podídem k nej a dám jej pusu na líčko.

Malá sa začne hrozne smiať, čo som nepochopila. Odrazu sa za pomoci mňa postaví a hodí mi do vlasov hrsť piesku.

"Aha, už je mi jasné čo jej bolo smiešne." poviem si sama pre seba. Alice s Jane  sa začnú smiať a malá Zoe im tlieska.

Po kom to bude asi taka malá výmyselnica?



Forever♡Where stories live. Discover now