Emma
"Čo to má znamenať?" opýtam sa s hnevom toho dievčaťa.
"Nevidíš?" opýta sa škodordostne. Veď práve že vidím, až veľmi dobre.
"Tak po prvé my dve sme si nepotykali a po druhé mi to vysvetlite."postavím sa z deky a prekrížim si ruky na hrudi.
"Myslím ,že sama vidíte čo na tej fotke je. Ja som vám len prišla ukázať vášho milovaného manžela." usmeje sa.
Nemám slov. To nemôže byť Alex. On by niečo také nikdy neurobil.Proste neverím.
"Odkiaľ to máte?" vydrapnem jej mobil z ruky.
"Je to z včerajšej noci. Trošku sme popili...no...a potom si trochu užili." zasmeje sa a ja jej strelím facku.
"Neverím." zakričím. Všimnem si že Zoe s Mattom sú vystrašení.
"Tak pozor. Na mňa tu vrieskať nebude nikto a už vôbec nie ma biť." povie nahnevane.
"Prišla som len ukázať aké je váš manželíček číslo." povie. Neviem čo robiť.
Na fotke je podľa všetkého nahý Alex na posteli spolu s touto pobehlicou.
"Verte alebo nie. Nech vám to sám povie teda. Ja mám aj svedkov a tí nemajú prečo klamať." žmurkne a odpochoduje s krútiacim sa zadkom preč.
Bezmocne som sledovala jej vzďalujúcu sa postavu. Vôbec nič som okolo seba nevnímala. Nad ničím som dokonca ani nerozmýšľala. Nemala som silu. Nemala som v tej chvíli nič.
Celý svet ako by sa mi obrátil o 360 stupňov. A to doslova.Zatočila sa mi hlava a ja som už nevidela nič. Len tmu.
Alex
Em odpadla. A to určite len kvôli mne. Len dúfam v jedno.
Že o včerajšej noci nič nevie.
"Som rád že si prišiel Alex."potlapká ma po pleci Emmin otec.
"Prečo by som neprišiel? Som jej manžel. Záleží mi na nej." poviem.
"My vieme Alex. Ale tiež veľmi dobre vieme, že sa medzi vami včera niečo vážne stalo ." rozhodí rukami Alice.
"Vám niečo Emma hovorila?" opýtam sa prekvapene.
"Jasné že nie. Ale nie sme hlúpi ani slepí. Ani si neprišiel domov. Kde si v riti bol celú noc?" opýta sa ma nervózne otec.
"Prosím ťa nerieš to dobre? Nemám na to teraz náladu." pretriem si unavene tvár.
"Dobrý deň. Vy všetci ste rodina pacientky?" prisúpi k nám starší doktor.
"Áno." poviem a zvedavo čakám čo povie.
"Takže pacientka je stabilizovaná. Prekonala nejakú záťažovú situáciu,ktorá sa vydrala na povrch cez jej zdravie. Určite bude v poriadku, len by mala byť aspoň týždeň v pokoji. Poprípade pre istotu navštíviť psychológa. Predpíšem jej kvapky na upokojenie a pacientka môže ísť domov." príjemne sa usmeje a ja si vydýchnem .
Som úprimne šťastný, že jej nič vážne nie je.
Neviem ako to bude ďalej, ale bojím sa najhoršieho. Lenže ja ju nechcem a nemôžem stratiť. Ona a deti sú moje všetko.
Ja neverím že sa medzi mnou a tou babou niečo v noci stalo. Síce som sa opil a bol nahý, ale určite som s ňou nespal.
A to aj dokážem.