Alex
Môj plán mi zatiaľ vychádza. Emma so mnou ide. Aj keď zjavne nie veľmi ochotne.
Teraz dokážem moju nevinnu. A bude zase všetko ako má byť.
"Tak? Na čo som sem mala akože ísť?" prekríži si ruky na hrudi. Zaviedol som ju von, kde v aute čakajú moje dôkazy. Kývol som rukou a oni ako na povel vyliezli.
"Tak nech sa páči chlapci. Nechám vás medzi šiestimi očami." žmurkol som na nich a oni prikývli. Emma sa tvárila ako inak než nechápavo.
Chcela niečo povedať, no predbehol som ju.
"Em, na nič sa nepýtaj. Len ich vypočuj." poviem a ona si vzdychne.
Toto určite pomôže. Musí.
James
Sedím v kancelárii a rozmýšľam čo budem robiť večer. Dosť sa nudím. Aspoň že sa majú zajtra všetci vrátiť z dovolenky.
Klop klop
"Ďalej." poviem. Dnu vojde Jenna. Je to asistentka riaditeľa. Je naozaj veľmi pekná. Niekoľkokrát ma volala von, no ja som vždy odmietol.
Kvôli Rite.
Hej,hej ja viem. Je už skoro viac ako rok mŕtva, ale ja nemôžem.
Ale musím.
"Dobrý pán James." zvodne podíde ku môjmu stolu. Prvýkrát som si všimol jej obdarený výstrih.
Sú jej alebo umelé? Skôr umelé.
"Pane?" odkašle si.
"Hm, čo?" otrasiem sa. Trapas.
"Prosím tu to podpíšte." ukáže mi prstom na miesto podpisu.Podpísal som to a všetko jej vrátil späť.
"Ďakujem." žmurkne na mňa. Otočí sa a ladním krokom odchádza k dverám.
Prvý raz po neskutočne dlhej dobe, sa stalo niečo nečakané, čo i mňa samého prekvapilo .
Postavil sa mi. Cítim sa za to neskutočne frustrovaný. Úplne ako keby som Ritu podvádzal.
Toto ma posunulo k zásadnému kroku.
"Jenna?"zastaví počas chôdze a otočí sa na mňa so širokým úsmevom.
"Želáte si ešte niečo?" nadvihne obočie a pomaly začne obhryzávať pero.
Ona dobre vie čo chcem.
"Čo keby sme dnes večer išli do toho tvojho slávneho baru?" opýtam sa.
Jenne sa ako mávnutím čarovného prútiku rozžiaria oči."Vážne by ste išli?" dobehne natešene ku mne a sadne si mi na kolená.
Prepáč Rita.
"Áno. Jasné že išiel a veľmi rád." usmejem sa a ona tiež.
"A potom?" opýta sa nesmelo.
"No tak najprv mi tykaj." poviem a ona prikývne.
"A čo potom? Hmm...potom by sme mohli no, čo ja viem, mohli by sme ísť ku mne." poviem a namotám si jej prameň vlasov na prst. Bože čo to robím? Ako keby som to ani nebol ja.
Viackrát jej to veru hovoriť nemusím.
"To sa mi páči." zvodne sa usmeje a prisunie sa viac ku mne, pri čom nápadne zatlačí na moje už dosť tvrdé prirodzenie.
"Uuu."široko sa uškrnie.
"Niekto sa tu už nemôže dočkať." pohladí ma na tom istom mieste.
"Tak teda večer o ôsmej v tom bare."pošepkám jej a ona s prikývnutím zatlieska.
"James mohol by si pr..." vtrhne mi do kancelárie môj právnik. Vybavuje mi všetky veci ohľadne obchodov a nevydarených akcií.
"Prepáčte. Nebudem rušiť." otočí sa na päte a chystá sa na odchod.
"Nie. Dave. Stoj. Jenna je už na odchode. Má prácu." žmurknem na ňu a ona prikývne.
"Tak večer." povie pri odchode, na čo okamžite zareaguje Dave.
"Chlape, nemyslíš vážne." zasmeje sa a ja sa na neho zamračím.
"Pokiaľ viem, platím ťa za všetko len nie za to aby si sa staral o môj osobný život. " vyložím si nohy na stôl.
"Veď dobre pokoj. Ja ťa len chcem upozorniť že ako právnik som nejedenkrát ťahal jej brata z drogových sračiek."prisadne si na stoličku oproti.
"Ide o jej brata. Nie o ňu." rozhodím rukami. Už mi lezie vážne na nervy.
"Len aby. Keď jeden, tak aj druhý a tretí. Si pamätaj."dodá. Kým mu na to stihnem niečo povedať, predbehne ma pracovnými rečami.
Má šťastie.
***
Stojím pred zrkadlom a rozmýšľam čí nie som trocha starý, na to ísť do baru a baviť sa tam. Mám síce len 25 rokov, ale do toho baru chodia 19 roční ľudia.
Mám vôbec právo sa baviť bez Rity? Ona by sa tiež bavila. Verím tomu.
"Do riti." skríknem. Meškám už 10 minút. Rýchlo som schmatol veci a rýchlo išiel na miesto. Našťastie je to asi 10 minút od môjho domu.
Tak tu to teda naozaj žije. Bar absolútne preplnený. Som zvedavý ako nájdem Jennu.
Dlho mi to netrvalo. Čakala ma blízko vchodu s drinkom.
Neuveríte, ale privítali sme sa vrúcnym výkusákom. Už teraz to preháňam.
"Tak poď. Ideme na to." potiahne ma medzi dav na parket. Netancoval som snáď 5 rokov.
"Ide ti to veľmi dobre." povie udýchane Jenna. Je tu celkom dosť dusno.
Jenna sa vie naozaj dobre vrtieť. Obtiera sa a krúti okolo mňa ako had. Nemôžem však povedať že by sa mi to nepáčilo. Práve naopak.
Páči sa mi to veľmi.
"Ideme sa napiť?" zakričím na ňu. Je tu taký hluk ,že nepočujem vlastného slova.
"Môžme. Poď rýchlo." ťahá ma ako besná k baru, kde objednala hneď niekoľko druhov drinkov.
Prekvapene som na ňu pozrel. Nevyzerá že by toľko pila.
"Čo tak pozeráš. Veď si užijeme." potiahne si ma za tričko k sebe a dá mi pusu.
Nesťažujem sa.
Zdalo sa mi že v pozadí vidím Ritu a tak som so sebou mykol. Ale nebola to ona, len dievča nej veľmi podobné.
Otočím sa späť kde ma čaká nový šumivý drink.
"Šumivý? Ty nemáš?" pozriem na jej drink, ktorý je rovnaký, len bez bubliniek.
"Ja už som si odpila preto nešumí." usmeje sa a ja prikývnem. Z chuti sa napijem.
Horké. Dosť horké. Ale neriešim to.
Odrazu sa mi začne zahmlievať pred očami. Vidím doslova trojmo. Asi som to s tým alkoholom prehnal.
"Musím ísť na ...na wc." poviem koktavo lebo sa mi zatočí hlava.
"Hmm. Jasné len choď." uškrnie sa Jenna.
Vôbec som jej úškrn nevnímal, lebo mi bolo zle. Tackavým krokom som sa predieral pomedzi ľudí na wc.
Odrazu som sa ako keby potkol a spadol na zem. Ďalej si nič nepamätám.
VOUS LISEZ
Forever♡
Roman d'amourPokračovanie príbehu Love♥♡. Ako bude pokračovať život Emmy a Alexa?