Emma
Užili sme si príjemné poobedie na obrovskom kúpalisku. Som rada že je to opäť medzi mnou a Alexom v poriadku. Ako keby mi kameň zo srdca spadol. Bola to veľká úľava.
Po unavujúcom šantení v skoro všetkých bazénoch sme sa vybrali na obed do neďalekej reštaurácie.Konečne ako normálna rodina. Bola som naozaj spokojná.
"Mami môžem si dať zmrzlinu?"otočí sa na mňa prosebne Matt.
" Stále? Nič iné by si nechcel."pokrútim hlavou.
"Mám rád zmrzlinu."mykne plecom.
" Ja viem ale občas ti úplne stačí. Už minule si pokašlával."poviem a Matt pretočí očami.
"Proste žiadna zmrzlina. Rozumieš?"nakloním k nemu hlavu a on neochotne prikývne.
" Čo budeme robiť večer?"opýta sa odrazu Alex. Čo také by chcel?
"Ja neviem. Čo by si chcel?"nadvihnem obočie.
" Hocičo. Zajtra nemusím stávať skoro. Idem do práce až na dvanástu."s úsmevom mykne plecom.
Poviem vám pravdu,na myseľ mi prišli rôzne nápady čo by sme mohli robiť keď deti zaspia. Veď sa nie je čomu diviť. Dlho sme spolu nič intímne nemali. A predsa aj ja mám svoje potreby ako aj on určite.
"Pozrieme si film?"vytrhne ma z myšlienok.
" Aký?"síce zrovna film nie je to čo by som chcela,ale keď bude dobrý nemám problém.
"Ja neviem. Ty povedz. Ty sleduješ nové filmy."zasmeje sa.
" Horor?"vyškerím sa,pretože viem že sa bojí určite viac ako ja.
"Keď si nejaký nájdeš."mykne plecom. No jasné. Teraz sa hraje že on je nebojácny a potom nebude chcieť ísť ani po tme na toaletu.
***
Deti už spia a tak je čas na naše domáce kino." Takže čo si našla?"opýta sa Alex a pohodlne s misou chrumiek sa usadí na gauč.
"V zajatí démonov 2."usmejem sa a zapnem tam spomínaný horor.Spokojne som si sadla vedľa Alexa a zakryla sa dekou.
Cítila som zvláštny uspokojivý pocit na srdci. Také príjemné teplo z ktorého som bola šťastná.Konečne som sa cítila úžasne pri mojom manželovi, a nemusela som sa robiť že ho nevidím.
Alex
Priznám sa, že som ten film skoro nevnímal. Vnímal som len teplo, ktoré sa na mňa valilo z Emm.
Sem tam sa Emma zľakla na čom som sa len zasmial. Keby to poriadne sledujem aj ja tak sa zľaknem tiež. Ale ja som bol až priveľmi zaujatý ňou.Cítil som sa ako puberťák. Jednoducho som po nej chcel skočiť. Ale držal som sa.
Prešli skoro dve hodiny ,film je u konca a ja z neho neviem nič.
"Tak čo? Vybrala som dobrý?"zasvieti Emma svetlo a vypne bežiace titulky.
" Jasné. Bol naozaj super."snažím sa tváriť vierohodne.
"Klamár."zasmeje sa a sadne si naspäť.
" Veď som ťa videla. Celú dobu si pozeral na mňa a nie na ten film."dopovie.
"Dobre. Máš pravdu. Odhalila si ma."rozhodí rukami na znak toho že sa vzdáva.
" Prečo si ma tak sledoval?"zapozerá sa na mňa.
"Pretože sa mi páčiš?"nadvihnem obočie a ona sa zasmeje.
YOU ARE READING
Forever♡
RomancePokračovanie príbehu Love♥♡. Ako bude pokračovať život Emmy a Alexa?