Emma
Tá osoba ktorá vošla dnu nebol nikto iný ako Alex. Opitý Alex.
"Vážne úžasné. Toto mi naozaj nechýbalo."poviem si nahnevane.
" T-ty nes-spíš?"zasmeje sa a ja prevrátim očami.
"Čakala som na teba vieš? Bála som sa o teba."poviem, na čo sa ironicky zasmeje.
" A o-o toho Johna s-si sa nebála?"zapozerá sa na mňa. To nemyslí vážne.
"Alex prestaň."prekrížim si ruky na hrudi.
" Preč-čo? Veď je sup-per."zvalí sa urazene na gauč.
"To som nepovedala a ty to dobre vieš."rozhodím rukami.
" Ale povedala. Som-m to videl na tvojich o-očiach."uchechtne sa.
"Alex si na veľkom omyle. Dobre priznávam,chová sa ku mne milo ale neznamená to nič. Pre mňa určite nie. A pokiaľ si ty myslíš opak tak to si ma naozaj sklamal."v očiach mám slzy. Ani neviem prečo. Cítim divný pocit pri srdci. Takú,neznámu ťažobu.
" A vieš čo? Nev-verím ti. Určite po ňom slintáš. Len čakáš n-na príležitosť kedy budem v práci a ked-dy bude mať deti opat-trovateľka."ó môj bože. Toto som nečakala ani v najhoršom sne.
Slzy sa odrazu vydrali na povrch. Toto som nezvládla. Ani neviem ako ale prišla som až k nemu a dala mu facku.Ostal na mňa prekvapene pozerať.
Nikdy som niečo podobné neurobila. Ale toto naozaj prehnal.
"V najbližších dňoch ťa nechcem vidieť ani mať nič s tebou spoločné."zakričím. Vidím že nemá slov.
" Emm."postaví sa a opilecky sa snaží ku mne prísť, no ja rýchlo utečiem hore do izby.
Schmatla som jeho prikrývku a vankúš a hodila mu ju zo schodov dolu.
Toto som od môjho manžela a otca mojich detí nečakala. Ako si môže toto myslieť?
Alex
Som totálne na mol. Toto som prehnal na prvej čiare.Ale prečo? Prečo som tak vypenil? Veď ja viem že by nikdy nič také neurobila.Ale čo mám robiť keď ma to tak veľmi nahnevalo? A čo keď ju nejako namotá? Čo keď odíde spolu s deťmi a ja už ich nikdy neuvidím?
Pozbieral som si prikrývku a vankúš zo zemi a hodím to na gauč.
Nahnevane a smutne som si sadol na gauč so zrakom upreným na strop.
"Alex ty si taký sprostý. Taký."sám si vynadám.
Všetko som pokazil v jednej minúte. Všetko na čom mi kedy záležalo. Všetko čo bolo v mojom posratom živote dôležité.
Začal som odrazu plakať ako malý chlapec.
Prečo musím všetko pokaziť? A hlavne to na čom mi najviac záleží?
Vôbec si neviem predstaviť ako to teraz bude.
***
Zobudilo ma ostré svetlo,ktoré mi razilo do očí.Ihneď ako som si sadol som pocítil tupú bolesť v hlave.
"Do riti."poviem si a chytím sa za hlavu.
Asi po desiatich minútach bezvýznamného sedenia na gauči a držania sa za hlavu som prešiel do kúpeľne,kde som si umyl studenou vodou tvár.
Pozrel som sa na seba do zrkadla a vtedy si uvedomil čo sa dialo v noci.Vzdychol som si a prešiel do kuchyne,kde som si uvaril silnú kávu. Snáď ma to trocha preberie.
"Ahoj."príde do kuchyne Matt.
" Ahoj Matt."usmejem sa. Zoberie si z chladničky jogurt a prisadne si ku mne.
"Mama ešte spí?"opýtam sa. Matt pokrúti hlavou.
" Nie. Je so Zoe v izbe a odpočívajú."usmeje sa.
Bojím sa chvíle kedy príde dolu a pozrie na mňa. Uvidím v jej očiach smútok,hnev,čo ma ešte viac zraní.
Emma
"Zlatko prestaň."poviem Zoe,ktorá na toalete trhá toaletný papier.
Pokrútila som hlavou a zobrala ju odtiaľ. Poupratovala som to a zobrala ju na ruky.
" Ideme papať."poviem a ona natešene zatlieska.
Zišla som dolu do kuchyne,kde už bol len Matt.
"Ahoj moje."dám mu pusu na líce. Alex už šiel zrejme do práce.
Dúfam že sa on vyspal do ružova,pretože ja som nezažmúrila oka. Spala som možno pol hodinu,ani to nie. Celú noc som nad všetkým rozmýšľala.
Podišla som so Zoe k chladničke a otvorila ju.
" Tak čo by si si dala?"opýtam sa jej a ona sa načiahne po džem.
"Chcela by si toasty?"nadvihnem obočie a ona prikývne. Usmiala som sa a položila ju do vysokej stoličky. Pripravila som jej toasty a sebe vločky v mlieku.
" Dnes by sme mohli ísť do parku."poviem Mattovi.
"Dobre. A pôjdeme na to ihrisko čo včera?"doširoka sa usmeje.
" Nie Matt. Pôjdeme do parku a potom uvidíme."poviem. Vidím že Matt ostal trocha sklamaný,no ja nemienim stretnúť Johna.
Po raňajkách som nachystala deti a spoločne sme sa vybrali do parku.Cestou som im obom musela kúpiť hot- dog,lebo Matt bol hotový z toho aké veľké ich tu robia.V parku bola veľká fontána,do ktorej som hodila mincu a priala si aby bolo všetko ako predtým a možno aj lepšie.
Sadla som si na lavičku. Zoe s Mattom sa hrali na deke s hračkami,ktoré som im priniesla z domu.
Fúkal príjemný teplý vánok,ktorý mi vial do tváre.
Neviem si predstaviť ako to teraz so mnou a Alexom bude. Určite ho to netrápi ani nič neľutuje.
Uvidíme čo prinesie čas. No ja mu nehodlám len tak odpustiť. Toto ma totiž od neho naozaj zranilo.
YOU ARE READING
Forever♡
RomancePokračovanie príbehu Love♥♡. Ako bude pokračovať život Emmy a Alexa?