Emma
Dnes má prísť otec s Alice. Pôjdeme na večeru do reštaurácie, kde im chce zrejme James s Ritou oznámiť tú "novinku". Neviem čí to tam vôbec vydržím. Celú noc som nedokázala spať, stále som na to myslela.
Je to tak hrozne nespravodlivé.
"Emma." niekto so mnou zatrasie. Otočím sa a uvidím Lily. Lily je vedúca butiku ,kde pracujem.
"Zákazníci čakajú. Si v poriadku? Nechceš pár dní voľna?" robí si starosti. Lily je ako moja mama. Je asi v rovnakom veku ako by bola ona.
"Nie nepotrebujem a prepáč už idem na to." poviem a rýchlo sa vyberiem k pokladni, kde už stoja zákazníci. Ospravedlním sa im a začnem sa venovať práci.
Alex
Sedím vo svojej kancelárii a študujem nové zmluvy, keď mi sem odrazu niekto bez zaklopania vtrhne. Zdvihnem pohľad od papierov a uvidím Isabellu, moju sekretárku. Doširoka sa usmeje a výrazne si stiahne výstrih.
To ma má zaujať?Dobre, má čo ukazovať, ale ja mám Emmu. A tá je jediná, ktorá ma zaujíma.
"Isabella, nebudem ti to viackrát opakovať. Každý klope, čiže budeš aj ty, rozumieš?" nadvihnem obočie a ona nevinne prikývne a podíde ku môjmu stolu, kde položí papiere, no nezabudne na mňa vyvaliť svoj obrovský výstrih.
Škaredo na ňu pozriem, na čo sa zatvári nechápavo a ubolene.
"Môžeš odísť." poviem a odvrátim svoj zrak späť k papierom.
"Ale..." skočím jej do reči.
"Hneď." zvýšim hlas, na čo ju trocha mykne. Upraví si sukňu a ráznym krokom odíde z kancelárie, kde nezabudne tresnúť dverami.
To si vybavíme neskôr.
Odrazu mi zazvoní telefón. Emma.
"Prosím." zdvihnem to s úsmevom. Ona mi vždy zlepší deň.
"Alex prosím mohol by si zájsť pre Matta ty?Ja to nestihnem lebo musím ísť ešte nakúpiť." povie prosebne.
"Jasné že áno. Aj tak budem o chvíľu končiť, tak pôjdem pre neho skôr." poviem a z druhej strany započujem výdych.
"Zlato je ti niečo?" opýtam sa Emmy. Tá sa zhlboka nadýchne, no nič nehovorí.
"Emma."zopakujem netrpezlivo.
"Nič mi nie je. Len som unavená. Už sa teším domov. Musím končiť Alex." povie a zloží. Len tak bez pozdravu zloží.
Pokrútim hlavou a rýchlo podpíšem zmluvy. Keď mám všetko hotové vyberiem sa pre Matta. Spravíme si chlapské popoludnie. Síce by mal byť v škôlke,no nevadí.
Zastavím autom pred budovou a vystúpim. Zaklopem na dvere a otvorí mi pani Stewartova. Je to milá staršia dáma, ktorá pracuje v škôlke ako upratovačka.
"Ale ahoj Alex. Ako si opeknel za tie dva dni." šibalsky sa usmeje a ja tiež.
"Prišiel si pre Matthewa?" opýta sa a ja prikývnem.
"Poď. Majú konverzáciu o rodičoch. Možno tam teraz na vás nadáva." zasmeje sa a ja tiež. Matt by bol totiž toho schopný.
Potichu sme prešli až k otvoreným dverám, kde sedelo asi 20 detí vo veku Matta. Sedeli v kruhu a každý postupne rozprával vychovávateľke o svojich rodičoch. Chvíľu som počkal, až kým nepríde na radu Matt.
"Moji rodičia sú super. Mám ich oboch veľmi rád. Aj keď je mama smutná. Ale ocko jej pomáha." povie ustarostene Matt a ja si vzdychnem. Keby vedel prečo je smutná.
"Chcel by si nám ešte niečo povedať?" opýta sa ho vychovávateľka.
"Chcel. Raz chcem byť ako ocko, že budem pomáhať mame." usmeje sa Matt a ja tiež. Odrazu sa otočí mojim smerom a zastane v pohybe.
Nečakal že som tu a už vôbec nie že ho budem počuť.
"Tati?" on mi nikdy nepovie rovnako.
"Ahoj ,chlape." zasmejem sa a zoberiem ho na ruky.
"Dobrý deň, prišli ste si pre neho?" opýta sa ma vychovávateľka a ja prikývnem. Matt sa obuje a spoločne vyrazíme do auta.
"Dnes mala pre mňa prísť mama."povie mi malý. Zapnem mu pás a nasadnem do auta aj ja.
"Mama má toho veľa. Teraz ideme na obed dobre?" oznámim mu a on natešene zatlieska.
Neskutočne mi pripomína mňa.
Zastavili sme pred menším bystrom a vystúpili sme. Sadli sme si do menšieho boxu a objednali si.
"Tati?" pozrie na mňa Matt.
"Hmm." zamumlem a dám si kúsok pizze do úst.
"Prečo je mama smutná?" opýta sa a začne sa v tom jedle hrabať. Zrejme ho to trápi.
"Lebo ju niečo trápi Matt." nuž, čo mu mám povedať. Pravdu nemôžem, aj tak by tomu nepochopil.
"Je to kvôli tete Rite a ujovi Jamesovi?" nadvihne obočie. Hm, tak zjavne nie je až tak nechápavý.
"Aj. Matt netráp sa kvôli tomu. Mama bude v poriadku neboj." žmurknem a on prikývne.
"A jedz, pôjdeme." poviem a on sa pustí do jedla.
***
"Kde je vlastne Emma?" opýta sa Alice. Už dokonca prišiel aj Nick s Alice. Lenže Emma toho mala v práci veľmi veľa.
"Za chvíľu príde." oznámi Nick, ktorý s ňou volal. Ideme na večeru do reštaurácie, kde sa stretneme s Ritou a Jamesom.
"Už som oblečený." dobehne za nami malý. Mal oblečené rifle a tričko. To by bolo v poriadku, keby to tričko nemal opačne. Začali sme sa na ňom smiať a on sa zahral na urazeného a utiekol do izby. Pokrútil som hlavou a vybral sa za ním.
Nahnevane sedel na posteli a pozeral na svoje nohy.
"Matt?"opýtam sa a kľaknem si pred neho.
"Ale no, nehnevaj sa na nás." pošteklím ho, na čom sa začne okamžite smiať.
"Ja som sa ale obliekol sám." slovo sám zdôrazní a ja sa zasmejem.
"Ja viem a to ťa chválim." usmejem sa a vyzlečiem mu to tričko, ktoré mu potom oblečiem správne.
"A tati?" postavíme sa a malý ma chytí za ruku. Pozriem sa na neho a on sa zatvári zamyslene.
"Nie je mama smutná kvôli tej divnej paličke?" opýta sa a ja sa zatvárim nechápavo.
"Akej paličke?" nadvihnem obočie a Matt mi ukáže ,aby som počkal. Odíde z izby a o chvíľu príde s niečím v ruke.
"S touto. Našiel som ju na záchode." povie a podá mi ju. Práve v tento moment som dostal zrejme infarkt.
Ahojte :) Dnes trošku kratšia časť a dosť nudná :P Ale je to ešte len druhá,to znamená že tie zaujímavé ešte len prídu. To vám sľubujem :):)
STAI LEGGENDO
Forever♡
Storie d'amorePokračovanie príbehu Love♥♡. Ako bude pokračovať život Emmy a Alexa?