54*

1.9K 110 5
                                    

Emma

Ráno sa zobudím na strašný hluk. Zľaknem sa, a tak sa rozbehnem dolu do kúpeľne, odkiaľ to zjavne išlo.

"Preboha Kate." zvresknem. Kate sedela pri vani a držala si zadnú stranu hlavy.

"Šmykla som sa." povie bolestivo.

"Si v pohode?" podídem k nej. Záporne pokrúti hlavou a ukáže mi ruku, ktorou si hlavu držala.

"Máš rozbitú hlavu?" zhrozím sa. Ihneď som prešla za ňu, aby som sa pozrela.

To vyzerá celkom hlboká rana.

"Musíš ísť do nemocnice. To bude chcieť stehy." poviem.

"Idem sa rýchlo prezliecť a povedať to Alexovi. Seď, toto si prilož k tej rane a ja som hneď tu." podám jej uterák.

Rýchlo som vybehla hore a zobudila Alexa. Povedala som mu o čo ide a že musím Kate odviesť do nemocnice.

Prezlečená som bola asi za dve minúty. Schmatla som kabelku so všetkými potrebnými vecami a opäť som zišla dole aby som naložila Kate do auta.

"Mám ísť v tomto uteráku?" povie mi po ceste von.

"Vidíš. Som si ani neuvedomila." plesnem sa po čele. Rozbehla som sa do jej izby a zobrala som jej prvé oblečenie čo som uvidela.

Pyžamo. Ešte lepšie.

"Kate neni ti zle? Zdá sa mi, že to krváca viac." poviem s obavami.

"Je mi len divne."povie. Naložila som ju do auta a snažila sa čo najrýchlejšie dostať do nemocnice.

"Kate o čo si sa vôbec tak zranila?" nadvihnem obočie.

"Ja.. Nemôžem ti to povedať. Hnevali by ste sa s Alexom." povie a ja na ňu nechápavo pozriem.

"Nechápem. Prečo by sme sa mali hnevať?"

"Priviedla som si kvám priateľa. Bol som mnou v noci v izbe. A aj ráno vo vani." povie.

"No.. No, nie že by som sa hnevala. Ale mohla si to povedať. By sme úplne v pohode zobrali." myknem plecom.

"Keď som hlúpa." dodá.

"A to znamená čo? Čiže ti to urobil on alebo čo." poviem zo srandy.  Kate skloní hlavu. Uvidím ako jej začnú po tvári stekať slzy.

"To ti urobil on?" opýtam sa zhrozene.

"Nahneval sa na mňa." povie.

"A na čo preboha." takýchto chlapov nenávidím.

"Lebo si myslel, že mám niečo s Alexom." povie. Čože?

"Prečo?" ihneď sa opýtam späť.

"Lebo že je ten typ po ktorom ženy letia ako po údenom." zotrie si slzy.

"Ale prisahám Emma, že nikdy som nič s Alexom nemala a ani som to neplánovala." otočí sa na mňa so smutným výrazom.

"Veď ja viem Kate. To je v pohode. Ale keď ti niečo také urobil ten tvoj... Priateľ, mala by si to sním ukončiť." ja osobne by som naozaj nemohla byť s takým mužom. Keď dokáže hentak ublížiť svojej priateľke, za úplnú hlúposť.

Vystúpili sme pred nemocnicou, kde som pomohla Kate z auta. Vošli sme dnu pohotovostnej ambulancie, kde si Kate prevzala sestrička.

Vybra som sa k automatu, kde som si dala kávu. Sadla som si na stoličku pri automate a napísala Alexovi sms, že je Kate už v ambulancii.

Forever♡Where stories live. Discover now