39*

1.9K 118 13
                                    

Alex

Už naozaj strácam trpezlivosť. Už viacej ako 10 minút sedím a čakám na Emminu odpoveď ako to bude ďalej.Pozerala do zeme a triasla nohou.

Nechcem sa k nej správať zle. To určite nie. Milujem ju. Ale už nemienim čakať. Buď sa to vráti do normálu alebo náš vzťah skončí.

"Emma?"nadvihnem obočie. Chvíľu nereagovala,no potom na mňa zdvihla zrak.

" Tú odpoveď."naznačím jej aby sa už rozhodla.

"Čo odomňa chceš Alex. Mám sa hneď rozhodnúť? Po rokoch čo sme spolu? Po tom ako sme sa zobrali a máme spolu dve deti?"rozhodí rukami.

" Hej. Presne to chcem."poviem a ona si vzdychne.

"Nikdy som nechcela aby to takto dopadlo. Dobre vieš že som sa bála toho momentu kedy by  takáto chvíľa prišla."ja viem. Ale prečo sme to napriek tomu nechali zájsť až sem?

" Chcem aby si sa už rozhodla."poviem.

"Len si pamätaj jedno. Teba aj deti milujem a nechcem o vás napriek všetkému prísť."skočil som jej do reči.

Je to tak. Neviem si život bez nich už predstaviť. A ani nechcem.

" Ja...no...ani ja ta nechcem stratiť."doluje to zo seba,no nakoniecpovie to,čo som chcel počuť.

Doširoka som sa usmial a postavil sa aby som k nej mohol prísť a silno ju po dlhej dobe objať.Emma mi úsmev opätovala a doslova mi skočila do náručia.

Opäť som cítil jej vôňu,ktorá mi tak hrozne chýbala.

"Už sa nechcem nikdy hádať."zamumle mi do trička.

" Ani ja Emm. Sľubujem že sa budem snažiť aby  sa už takáto situácia nestala."poviem. Jemne sa nakloním a dám jej pusu na krk.

Emma

Odľahlo mi. Bála som sa že to medzi nami dopadne nakoniec zle. No bála som sa úplne zbytočne.

Konečne sme si odpustili. Verím že už žiadne konflikty medzi nami nebudú. Alebo snáď len tie malé typicky manželské.

"A teraz čo? Keď sme už asi v pohode?"zapozerám sa na Alexa.

" Nie že asi. Už sme v pohode. Teraz sa budeme obaja snažiť aby sa to nestalo opäť."pohladí ma po tvári a ja prikývnem.

Z pokojnej chvíle nás vyruší Matt,ktorý vybehne z vnútra rovno k nám.

"Vy čo tu robíte?" prekvapene sa nás opýta.

"A ty kde si nechal Zoe a Kate?"zasmejem sa.

" Hrajú sa s bábikou. To mňa nebaví."prevráti očami.

"A čo iné by si chcel robiť?"opýtam sa.

" Nemohli by sme ísť do aquaparku?"rozžiaria sa mu oči.

"Máme tu snáď malý bazén?"zasmeje sa Alex a ukáže rukou na veľký zemný bazén.

" Ale ja chcem tobogán."začne behať dokola ako blázon.

"Ja si myslím že by sme mohli."otočím sa na Alexa. Viem že tieto aquaparky a kúpaliska nemá rád,no pre Matta by to raz za čas mohol urobiť.Alex si vzdychol,no pri pohľade na Matta nemohol povedať nie.

" Tak dobre. Choďte sa nachystať."povie na oko neochotne.Spolu s Mattom sme sa začali chystať.

"Ide aj Zoe?"opýta sa Matt,ktorý bol bleskovo nachystaný na odchod.

" Jasné že áno."zasmejem sa.

"Predsa by sme ju tu nenechali. Však?"poviem a brnknem jej po nose.

" A môže plávať vo veľkom bazéne?"opýta sa a ja pokrútim hlavou.

"Nie. Ona bude len so mnou alebo tatinom v detskom bazéniku."povie a Matt sa zatvári prekvapene.

" Takže nemôže ísť so mnou na tobogán?"prekvapene sa na mňa pozrie.

"Nie. Ešte je malinká. A ani ty nepôjdeš na veľký tobogán. Len na tie malé detské."to čo som povedala sa mu zjavne nepáčilo a tak si zobral batôžtek s uterákom a ostatnými vecami a odišiel dolu za Alexom.

Len som sa zasmiala a ďalej som chystala Zoe.


Forever♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora