*Epilóg*

2.4K 123 23
                                    

O dva roky neskôr.

Emma

Pokiaľ sa pýtate, ako to všetko dopadlo, tak sa držte.

Začnime pekne od začiatku.

Alexova firma začala naozaj dobre prosperovať. Dokonca ešte lepšie než predtým. Pripojili sa k nemu ďalšie menšie firmy, ktoré boli ohúrené z toho, že sním môžu spolupracovať.

James začal riadiť firmu  tu u nás. Taktiež mu to veľmi ide. Tiež je pravá ruka Alexa.

Nemôžem zabudnúť na pána Schwartza s manželkou. Pravidelne nás navštevujú. Sú ako naši starí rodičia.

Poďme teda ďalej k Jamesovi.

James sa dal dokopy s Meghan. Po tej oslave, ktorá bola po našom príchode  sa zbližovali stále viac a viac.

Po dvoch rokoch čo ubehli, nechceli na nič čakať. Po roku aj pól sa zosobášili. Svadba bola malá, no veľmi romantická a krásna.

Meghan je naozaj správna žena a som rada, že ju James našiel. Určite budú mať dokonalý spoločný život až do smrti.

A čo je s nimi teraz?

Teraz majú veľa práce doma. Pýtate sa prečo?

Pretože nám do rodiny pribudli krásne dvojičky Ben a Timothy. Presne tak. Môj veľký brat sa stal pred mesiacom otcom.

Obidvaja sú celý James. Ihneď som si ich musela zamilovať.

Ďalej tu máme otca, ktorý nedopadol zrovna najlepšie.

Alice sa otec sa rozviedli. Alice nedokázala otcovi neveru odpustiť.

Veď ani sa jej nedivím. Podľa môjho názoru, urobila dobre.

Aspoň otec konečne pochopil, aké šťastie vtedy mal.

Napriek tomu sú však stále priatelia.
Alice  mňa aj Jamesa pravidelne navštevuje. Chodíme spolu aj na predĺžené víkendy.

Otca vidím menej. Stále pracuje. Za posledné tri mesiace som ho videla len dvakrát. Od rozvodu sa zmenil.

Myslím, že naozaj ľutuje, že niekedy niečo také Alice urobil. Dokonca som ho pristihla ako sedí pri brehu rieky, opitý a doráňaný.

Odvtedy sa to stalo asi ešte dvakrát. Dúfam, že to sním nepôjde dole vodou. Je to predsa môj otec a ja ho ľúbim. Nechcem aby sa mu niečo stalo. Tiež sa o neho ale nemôžem stále starať. Mám svoju rodinu, ktorá ma tiež potrebuje.

Je tu ešte jedna celkom neočakávaná vec, ktorá sa za tie dva roky udiala.

Predstavte si, opäť sme sa spriatelili s Tomom. Ja viem. Je to zvláštne.

A nie, nie sme hlúpi. On sa naozaj zmenil.

Našiel si normálnu stabilnú prácu ako SBS v jednom luxusnom klube. Má novú priateľku, hej opäť, s ktorou sa za dva týždne zosobáši. Podľa ich slov deti neplánujú. Chcú precestovať celý svet. Tak im v tom držím palce.

A nakoniec prejdime ku mne a Alexovi.

Máme sa veľmi dobre. Je nám naozaj fantasticky. A nie je to tým, že teraz máme veľa peňazí. Bolo by nám aj bez nich dobre, no od tej doby čo vlastní Alex firmy, môžeme deťom kupovať viacej vecí.

Zoe sa konečne naučila ako tak rozprávať, takže sa sa s Mattom stále na niečom dohadujú.

Teraz sa ja a Alex chystáme na menší romantický víkend do wellnesu. Deti si zoberie Alice, ktorá si kúpila neďaleko byt. Veľmi sa teším, že budeme mať chvíľu pre seba.

"Si zbalený?" opýtam sa Alexa. Deti už má Alice, takže  sa môžeme v pokoji chystať.

"Veď skoro nič nepotrebujem. Budeme stále bez oblečenia. Alebo nie?" so smiechom ma objíme.

"Nie. Ja budem relaxovať. Čaká ma opäť náročné obdobie." pohladím ho po tvári. Alex sa zatvári nechápavo.

"Ešte ti to nedošlo?" nadvihnem obočie.

"Máš svoje dni?" zasmejem sa a záporne pokrútim hlavou.

"Práveže nemám." naznačujem,no on stále nechápe. Preboha, veď to by už každý pochopil.

Pokrútim hlavou a chytím jeho ruku. Trocha ju potiahnem až k môjmu bruchu, kde mu ju položím.

"Už rozumieš?" s úsmevom sa spýtam.

"Č-čože? To nemyslíš vážne." povie prekvapene.

"Myslím." doširoka sa usmejem.

"Ale.. Kedy? Ako?" také otázky.

Zasmejem sa.

"Nerob sa že nevieš."

"Takže, my... My budeme.." skočím mu do reči.

"Áno. My budeme mať bábo." Alex si vzdychne a venuje mi dlhý dlhokánsky bozk.

Koniec.

Tak čo poviete? Páči sa vám koniec? Čakali ste to asi úplne inak, čí nie? 😂😂😉

PS:Dnes ešte výjde "časť" kde sa dozviete, o čom bude nový príbeh.

Forever♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang