Każdy ma jakieś problemy. Jedni mniejsze, drudzy większe. Są ludzie, którzy z całych sił z nimi walczą, a są też tacy, którzy uciekają zupełnie nieświadomi, że potwór ich goniący rośnie z każdą chwilą, przybierając na sile.
Są zwycięzcy, którzy pokonują przeszkody i cieszą się największą nagrodą, jaką kiedykolwiek można by zdobyć - szczęściem.
Są i przegrani, którzy potykają się o każdą nierówność, z każdym kolejnym upadkiem tracąc na sile. Ich wędrówka jest długa i okropnie męcząca. W końcu ją kończą. Raz na zawsze. Osiągają swój limit i odbierają sobie życie, nie chcąc już cierpieć ani chwili dłużej. Tylko co ich czeka? Szczęście w zaświatach istnieje? Różne wiary wierzą w co innego, ale to wszystko sprowadza się do jednego - znikamy z powierzchni Ziemi, ale wciąż istniejemy. Tak, to jest ten moment, gdzie użyję, jakże typowego, stwierdzenia: żyjemy w sercach najbliższych. Całkowicie wyparujemy dopiero, gdy pamięć o nas zginie.
Czy nie jest cudownie być człowiekiem sukcesu? Dajmy na to Kochanowski. Poeta żył w renesansie, a mamy współczesność i wciąż jego nazwisko jest nam znane. Jan pozostawił po sobie wspaniałe dzieła, które uczyniły go nieśmiertelnym.
Każdy z nas jest człowiekiem sukcesu. Tak, dokładnie tak. Nie mam tutaj na myśli tak wielkich rzeczy, ale zwyczajne, drobne uczynki. Przypomnij sobie, ile razy komuś pomogłeś, ile razy wywołałeś uśmiech na czyjejś twarzy. Szczery, szeroki uśmiech - to jest sukces i największa satysfakcja.
Wielu ludzi rzadko się uśmiecha. Są ciężary, które boleśnie utrzymują ich kąciki ust w dole, ale jest jedna chwila, jedna osoba, która potrafi je zniwelować.
,,Grupa Wsparcia" to opowiadanie o dwójce nastolatków z problemami, które ich przerosły. Jak u zwierząt, tak i u ludzi panuje selekcja naturalna. Mocne, silne psychicznie osobniki przetrwają i to one rządzą światem. Słabe odpadają, stają się pokarmem - z własnej czy cudzej woli?
Co jeśli próba samobójcza nie wyjdzie? Co jeśli rodzina siłą wyśle cię na spotkania grupy wsparcia? Co jeśli poznasz tam interesującą, pewną osobę?
Będziesz chciał spróbować ponownie?
CZYTASZ
Grupa Wsparcia [ZAKOŃCZONE]
FanfictionOboje nie mają łatwo w życiu. Oboje zmagają się z problemami, które ich przerastają. Oboje mają za sobą próbę samobójczą. Poznają się na grupie wsparcia. Wchodzą w pakt - żaden z nich nie może się zabić do walentynek. Grupa Wsparcia to opowieść o ty...