Multimedya : Lola
//*
Ulaşmak isteyen olursa snapchat: dusenyildiz
Hayatım boyunca en çok nefret ettiğim mekanlardan birinde, en çok nefret ettiğim insanlardan birini bekliyordum. Kararımı söyleme zamanım gelmişti. Keven'a nasıl dönüştüğümü anlattıktan sonra bana üç günlük bir süre vermişti. O sürenin sonuna gelmiştik ve yola onunla devam edip etmeme konusunda kararımı ona iletecektim. Neden böylesine gürültülü bir yeri seçtiğine dair aklımda teoriler olsa da kesin bir cevabım yoktu. Eğlence mekanlarından nefret ediyordum. Bu kadar kalabalık arasında insanlar nasıl eğlenebiliyordu ki? Üstelik üstlerinde doğru düzgün kıyafetler de yoktu. Kişilerin kıyafetlerine karışmak haddime değildi ancak dans edecekken eteğin boyunun bir karışı zor bulmasını pek de idrak edemiyordum.
Ahşap bara yaslanıp yeşil kumaşla kaplı bar sandalyesine otururken burnuma kan kokuları dolan insanları süzüyordum. Bu koku karmaşası arasında kan kokularının kime ait olduğunu bulmaya çalışıyordum. Mesela karşımda 0 rh negatif kanı olan bir kız duruyordu. Kan grubu tavrına yansımıştı. Kendini bulunmaz Hint kumaşı hissettiği her halinden belliydi. Solgun tenine eşlik eden açık sarı saçlarıyla kendini çekici sanıyordu. Dudaklarına sürdüğü bordo ruj bile onu olduğundan daha güzel gösterememişti. Dikkat çekmeye çalıştığı kıyafetlerinden de belli oluyordu. Giydiği siyah elbise tenini ve yüzünü ortaya çıkarsa da bir gideri yoktu. Ne var ki bunun farkında değildi. İstemsizce kıkırdarken arkama döndüm ve bir bardak su istedim. Başka bir şey isteyecek kadar param yoktu ne yazık ki.
"Benden."
Kulaklarıma dolan tiz sesle arkama döndüm. Genç barmen kanlı kokteyl bardağını bana uzatırken göz kırpmıştı. Sevimli kızdı. Kıvırcık saçları omuzlarından aşağı dökülse de asıl dikkat çeken şu loş ışıklı mekanda dahi olsa parlayan yeşil gözleriydi. Çektiği eyeliner gözlerini daha da belirginleştirmişti. Buna ihtiyacı yoktu. Son derece güzel bir kızdı.
"Senden?"
Yüzümdeki gülümsemeye rağmen şaşkınlığımı gizleyememiştim. Barmen ise kahkaha atmayı tercih etmişti. AB rh pozitif. Sevdiğim bir kan grubuydu. İletişime açıktı, diğer kan gruplarından kan almaya açık olduğu gibi. Bu kan grubundan olan insanlar son derece enerjik olurdu.
"Evet, benden. Belli ki birini bekliyorsun ve seni buraya zorla getirmiş." son sözcüklerinin üzerine basarken beni süzmüştü. Nedenini anlamak için kendime baktığımda gözlerimi devirdim. Milletin santimetrelik eteklerle geldiği bu yere ben sıradan bir kot ve siyah tişört ile gelmiştim. Aslında bunu bilerek yapmıştım. Buluşacağım kişi bir başkası olsaydı kendime daha çok özenirdim. En azından makyaj yapmaya tenezzül ederdim. Zombi gibi ortalıkta dolaşmazdım.
"Ayrıca geldiğinden beri bir şey içmiyorsun. Bu insan hengamesinde susamışsındır."
"Ben bir atıkçıyım. Alışkınım."
Barmen kız abartılı bir şekilde elini alnına koyup ah çektikten sonra gözlerini irileştirdi. Ardından saçlarını arkasına atıp gözleri gibi yeşil olan bluzunun açıkta bıraktığı köprücük kemiklerini gözler önüne serdi.
"Desene durum daha vahim o zaman. Bekle, sana kanı çekilmemiş bir kadavra getireyim."
Kokteyl bardağını uzatırken sözleri kahkaha atmama neden olmuştu. Bardağı ellerimin arasına alıp onun yaptığı gibi abartılı bir şekilde kanı kokladım. Bu onun kokusuydu, barmen kızın. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken kızın beni izlediğini fark ettim. Onun kanı olduğunu anladığımı fark etmemeliydi. Neden böyle bir şey yapmıştı ki şimdi? Zorla yutkunarak elimdeki bardaktan bir yudum aldım. Kızın anlamaması için abartılı bir şekilde iç çektim ve gözlerimi kızın arkasındaki şişelerle dolu raflara diktim kısa bir süre. Baygın gibi arkadaki şişelere baktıktan kısa bir süre sonra tekrar kıza döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK TOPUK ANLAŞMASI
FantasíaVampir #7 / 25.12.2017 Prens, ayakkabıyı kızın ayağına geçirdiğinde aradığı kızı bulduğu için sevinmişti. Ancak bu sevinç ne yazık ki uzun sürmedi. Ayakkabının topuğu kırılmıştı! Prens dişlerini sıkıp mırıldandı. "Bu kız uğursuz!" * Ben uğursuz deği...