6. Gangster serang

9.6K 788 13
                                    

Ada satu kali tu.. sekolah aku kena attack lagi dengan benda2 tu. Rupa2 nya, yang attack tu sekumpulan makhluk. Masa tu aku tak pasti siapa leader mereka. Korang pernah tengok cerita2 gangster ? Babak gangster2 tu serang tempat orang? Mcm tu la benda2 tu attack. Terlalu pantas.

Diorang duk sebelah pelajar je (selalunya perempuan), pelajar tu terus ikut 'kata' diorang.
Sekali tu, budak2 kelas aku pelik tengok aku tak lari keluar masa salah sorang perempuan kelas kami kena. Macammana aku nak lari? Sedang kan aku nampak benda2 tu diri depan pintu?

Bila ustaz2 datang, benda2 tu jadi lebih aggressive. Tapi sekejap je la.

Bila ustaz dapat tangkap leader dia... baca2 sikit.. tengking2 sikit.... Bila tengok leader dah kena ngan ustaz... apa lagi.. askar2 yang lain tu cabut ler.. errmmm.. berani2 taik kucing jer diorang tu...

Selalunya.. geng2 tu attack bersebab. Mungkin ada antara warga sekolah kacau tempat diorg tanpa disedari..? atau mungkin ada yang mulut celupar kata benda2 tu bukan2..?  Yang selalu kena pun perempuan dalam keadaan Haid.

Thats why ler... Amalkan bacaan Ayatul Kursi sebelum keluar rumah, langkah masuk kelas, sebelum mula belajar.. dll....   at least Bismillah..  So, benda2 tu mcm panas ler nak dekat dengan korang. InsyaAllah

Nak Sangat Buka Hijabkan? Nah, Ambik!!Where stories live. Discover now