Nöbetli Gecee...

2.8K 162 453
                                    

Yeni karakter: (Farah Zeynep Abdullah) Burçin, Furkanın (yani Aras bulut İymenli'nin) karısı. Bu bölümü hafizkedi ve Kivircik_kafa ya ithaf ediyoruum. Mültiyi ben söyleyince açın.

1 hafta sonra,

Nöbet sırası artık Ömer, Furkan, Poyraz, Pamir dörtlüsünde idi. Beliki PamRaz ikilisi bu gece Ömer ile Furkanı delirticekti.

"Kıız Poyraz! Nasılsın?" diye sordu Pamir.

"-1 derecese dışarda g*tü donan nöbetçi bir asker nasılsa bende öyleyim kardeşim"

"Ortalık sakin bir kaç dakikalığına içeriye girelim" dedi Ömer ve hep beraber içeriye girdiler Pamir ve Poyraz koşarak küçük kalorifere dayandı.

"Poyraz çekil burda ikimize kadar yetecek yer yok!" dedi Pamir. Poyraz alaycı bir kahkaha attıp Pamir'i itekledi. "Sen biraz şişko olduğun için tabi ikimize yer yetmez!"

"Kesin tartışmayı, biz Emir'e bakmaya gidiyoruz, geliyor musunuz?" diye açıkladı Ömer Üsteğmen, o sırada Furkan Asteğmen'in telefonu çaldı, ekrandaki ismi görünce hiç görülmemiş bir şekilde sırıtmaya başladı.

"Asteğmenim neden telefonu yicek gibi sırıtıyorsunuz?" diye sormuştu Poyraz, Furkan Ömer'den izin isteyip kapının önünde çıktı ve arayana cevap verdi.

Furkan: Alo Burçin? Bir şey mi oldu?
Burçin: Çok kötü bir şey oldu.
Furkan: Sen ağlıyor musun?
Burçin: Furkan... teyze olucağını söylesem bana inanır mısın?
Furkan: İnanırım..daa..teyze mi? O nasıl iş Burçin? Ben kadınım da haberim mi yok?
Burçin: Ay ben ne saçmalıyorum yaa Furkan, ikiz babası oluyorsun!
Furkan: İkiz...baba..ben...olmak... böyle bebek...çocuk gelecek....? Sen ciddi misin?
Burçin: Yok şaka yapıyorum kapat kapat.
Furkan: Sevinmiştim bir an ama ben.
Burçin: Şapşal! Ben hiç bu konuda şaka yaparmıyım?
Furkan: Yani ben baba oluyorum öyle mi? BABA OLUYORUM ULAN BABA!
Burçin: Yavaş bağırma, kullağımı patlatın.
Furkan: Şey özür dilerim, Burçin, aşkım seni çok seviyorum, kapatmam gerek ben sana daha sonra döneceğim!

Furkan koşarak içeriye döndü.

"Pamir, Poyraz gelin öpücem lan sizi!" diyerek girdi içeriye Asteğmen.

"Asteğmenim; iyi misin?" diye sordu Pamir.

"Mutluyum!" Furkan cevapları sıralarken Ömer ona şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Bu ülkede mutluluk yasaklanmalı! Mutluluk ne ki? İnsanlar bir gün gülse yarın ağlıyor! Dengesiz biz ya basbaya dengesiz!" Poyrazın karamsarlığı altında hayretler içinde herkes birbirine baktı.

"Yok bu adama beyin vermeyi unutmuşlar!" diye dalga geçti Pamir.

"Sen bu delilere bakma Furkan ne oldu güzel bir haber mi aldın....?" diyerek sordu Ömer merakını gidermek için. Furkan sırıtarak cevap verdi Furkan Ömer'e.

"Anne oluyorum Komutanım!"

"İlk 4 ay anne sütü çok önemli tabi!" dalga geçercesine PamRaz ikilisi Furkan'a baktı.

"Şey teyze oluyorum...yine olmadı...dayı oluyorum....offf BABA OLUYORUM KOMUTANIM!" dedi sonunda Furkan.

"Tebrik ederim Furkan, Burçin yengeye tebriklerimi iletirsin."

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin