Söz izleyeceğilerine selamlar sevgiler, İsimsiz ve Savaşcı yı izleyenlerede, hadi hadi daha fazla konuşmayayım bölümle sizi başbaşa barıkayıııım (mültideki müzik: Baran Bölükbaşının Adı Efsane dizisinde söylediği Keskin Bıçak)
1 GÜN SONRA/
"Polygot sende durumlar nasıl, aşık felan olmadın değil mi, hiç aşık olma, sakın kardeşim!" Yüzbaşıyla Sinan dışarda yürüyordu, sokağın kenarında bir çeşit efkar yaşıyorlardı.
"Merak etme Yüzbaşı aşk benden korkusun!"
"Ooo baya idaalı oldu yanlız bu Sinan."
"Zorluklar da korksun bizden komutanım! İmkansızlıklarla gelsinler bize yemişim aşkı aşk ne be, insanı darmadağın eden zalim duygumu? Vah vah çok korktum!"
"Bir gün sana bu sözlerini geri yurutucağımı da biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum Komutanım"
Sinanın telefonu çaldı, Sinan telefonunu eline alıp ekrandaki resmi görünce kahkalara boğuldu. Yüzbaşı ise ona bakıyordu.
"Sinan sana hiç deli olduğunu söyledim mi?"
"Hepimiz deliyiz konutanım o başkada dedem whatsapp indirmiş ona gülüyorum, vay be büyükbabam gençleşmiş de asker torununu görüntülü arıyormuşta oy oyyyy oyyy. Manyak geldik manyak gidicez!" dedi Sinan
"Müslanman geldik müslüman gideceğiz inşallah kardeşim" diye ekledi Ömer.
Hala yürümeye devam ediyorlardı, Sinan dedesiyle konuştuktan sonra telefonu kapattı.
"Arada böyle yürümek iyi geliyor" diyip Ömer Sinanın omzuna attı elini ve beraber askeri tesise döndüler, üzerlerine üniformalarını giydiler (nerde felan sormayın, tşk, bilseydim yazardım😂). Böyle hani askerlerin oturduğu bir oda varya hani masalar koltuklar felan işte oraya geçip hep beraber oturdular, ve sohbet etmeye başladılar ki Sinan bütün gün susmayan telefonu çaldı, diğerlerinden izin isteyip kapıya doğru yöneldi ve kapıya yöneldi, arayanın bir gizli numara olmasına rağmen cevap verdi, karşı taraftan gelen ses çok tuhaftı... 'Ateşle oynama, sonunda ellerin yanar' dercesine kısık kısık sesler çıktı ve arayan kişi kapattı, söyledikleri nerdeyse anlaşılmazdı, zaten Sinanın belki anladığı iki kelime ateş ve ellerin di.
"Biri şaka felan yapıyordur her halde." diyip içeriye döndü.
....
"Şimdi anlamadım ben pek Poyraz Pamire ne oldu...?" diye sordu Yavuz Üsteğmen
"Bak biz Pamir delisiyle bir adamı takip ediyorduk, diğer taraftan bir araba geldi silahlı felan üzerime ateş edecekti ki Pamir önüme geçti."
Flashback
Poyraz Pamir yolda bir adamı takip ederken karşı taraftan adam geldi ve arabanın içerisinden askerlerimize doğru ateş etmeye hazırlandı bunu farkeden Pamir Avcıya doğru yönlenen kurşunların önüne geçti ve yere düştü adım adım ilk dizleri yerle buluşurken daha sonra o kaslı bedeni yere değdi.
"PAMİR!" diye bağırdı arkasından Avcı...yere çöküp Pamir'in etrafına baktı.
"Geveze gardeşim aç gözlerini gevezee! Geveze kardeşim aç lan gözlerini!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...