Not: yarası yazan yerde yarısı yazması gerekiyordu.
"Efenim! Bu dünyada mutluluk diye bir şey yok! İnsanlara boş umutlar vermeyin! Yasak diyip sallayın gitsin! Çünkü bu dünyada ki en büyük yasak mutluluğun olmaması, yasak efenim yasak! Sevenler kavuşamıyor! Sevenler ayrılıyor! Poyrazların canı tükeniyor artık! Pamirler dahada mallaşıyor! Askerlerin savaşı bitmiyor! Bu ülke her gün şehit veriyor! DefÖmler ölümle sınanıyor! İmkansızlık aşka bağlıyor! Bağlıyorda bağlıyor efendim? Börek mi bu bağla bağla nereye kadar? Bizim, insanlar toplumu olarak ne yapmamız gerekiyor? Bu yasaya karşı çıkmak. Ama buna bize izin veren var mı? Yok. İşte burda doğar MÜCADELE dediğimiz! İstediğini söke söke alıcaksın! Sevgilin öbür tarafı mı boylayacak! Onun elini tutucaksın ama NO YIKILMAK! Düşmanlarının istediğini yapmayacaksın! Emir ve kardeşi Ayşegül hanımcım gibi kötülükten zevk almayacaksın, Ayşegül ne alaka çözemedim ama neyse. Bana oy verin hayatınız kurtulsun! Ben iyice politiğe bağlamadan lafın kısasını anlayın işte siz! "
"Avcı?" diye seslendi Ömer.
"Komutanım"
"Avcı"
"Komutanım..."
"AVCI!"
"KOMUTANIMM!"
"Sandalyeye çıkmış ne yapıyorsun allah aşkına Poyraz?"
"Güzel soru, ne mi yapıyorum ha...DefÖm çiftimizi koruyalım adlı çalışmamın ilk konuşmasını yaptım. Dünyanın kurtulmasını mı istiyorsunuz? O zaman DefÖm'e sahip çıkın! Kampanyama desteklerinizi bekliyorum efenimm! #DefÖmeSahipÇıkalım etiketiyle desteklerinizi bekliyorr olacağım" dedi Poyraz.
"Bu bozulmuş, biri kafasına vursun lütfen"
"Bozulursak bozulalım? Bozulmak nereye kadar Komutanım beee! En çok biz bozulalım! Aklı olan bozulsun!"
"Politikadan buz dolabına geçişi için Poyrazı alkışlıyoruz arkadaşlar!" ardından herkes Avcı'yı alkışladı.
Poyraz; "Aaa ama yapmayın böyle hastane burası Ayşegül nine bastonuyla bizi dövüp dışarıya atıcak şimdi, valla ben baston felan yemek istemiyorum ona göre!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...