Mültideki: Sezen Aksu- Küçüğüm, Piyano. Lütfen dediğim zaman açın, lütfeeeeen. İyi okumalaaaar
Uyanmaya başlamıştı, Çınarın kemençe çalmasıyla.
"Ulan Ateş kafalı deli sen bizi her sabah böyle mi uyandırıcaksın?" dedi Poyraz, yanındaki yastığı alıp yüzüne fırlattı.
"Ooo Poyraz efendi sabah sabah oldi mi hiç bu?"
Pamir diğer taraftan gözlerini aralayıp hem onları dinleyip hemde onları izledi.
"Ateş kafa niyetlisin diye bir şey yapmıyorum dua et"
"Her sabah sana inat kemençe çalıcam"
"Çal yavrum çal" dedi gülerek Poyraz, Çınar kemençeyi bırakkıp Avcının yanına döndü.
"Diğerleri nerde Ateş kafa?"
"Pamir uyuyi, uyusun o. Komtanım ve diğerleri içerde oturuyoo daa!"
"Pamir uyuyor mu?" Poyraz yerinden kalkıp Pamir'in yanında gitti, hafifce eğilip kollarının altına ellerini sokup gıdıklamaya başladı.
"Poyraz BİR DUR!"
"O...O, tamam karışmıyorum, ne derdin varsa kendin hallet allah allah" Poyraz Çınarla beraber diğerlerinin yanına içeriye gitti, yavaş yavaş yürümeğe başlıyordu neyseki Avcı, gelip Sinanın yanına oturdu ve o anda masanın üzerindeki telefonu çaldı Sinanın, ekranın üzerine "İsimsiz :)" yazıyordu, Poyraz telefonu aldığı gibi havaya doğru tuttu.
"Ooooo Sinan Teğmenim sevgili felan mı yaptı? Kalkın kalkın halay çekicez yeni yenge geliyooor!"
"Ne yengesi be utanmıyor musun sen benimle böyle konuşmaya, derhal telefonumu geri ver Poyraz bak oruçlu oruçlu bozdurtma ağzımı!"
"Yenge arıyor çaktırmayın"
"Hala yenge diyor yaa..."
Sinan telefon kapanmadan eline alıp açtı.
- Alo? Sinan?
- Oo teyzecim sen misin?
- Teyzen kadar, neyse ramazan günü küfür felan etmeyeceğim, çarpılmak istemiyorum.
- Oh oh maşallah teyzede sen beni ne için aramıştın.
- Yavuz nasıl? İyi mi?
- Annem iyi de niye beni arıyorsun onu sormak için?
- Kafanı kırdıtma istersen Yavuz'un benden ayrıldığını biliyorsundur. Merak ettim onu.
- Demek eniştem kafayı bozmuş sensiz haa adam napsın bütün sene çalış çalış anca yüzünü görüyordur, belki onunla konuşmayı denesen herşey çözülür, yani eniştemi biliyoruz kendisi biraz kıt kafalıdır, o geçeeer giderrr ya!
- O kadar kötü mü?
- Yok teyzem yok, ellerinden öperim arkadaşlar yanımda ayıp olmasın şimdi hadi baa..
- Sina..
Sinan çoktan kapatmıştı telefonu, diğerleri ona takılırken o içeriye dönüp dolabının en diplerinde saklı olan fotoğrafı eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...