Final'i iki bölüm sonra yapmam gerekiyordu ama ben bu bölümde final yapmaya karar verdim.
"Firan beni istiyor." dedi Ömer.
"Bizde Firana verecek damat yok!" dedi Pamir.
"Öyle değil, bizimle uğraşmasının yegane sebebi benim. Onun yerini tespit etmişler oraya gidiyorum. Ve yalnız gitmem en iyisi olacak."
"Saçma." dedi Poyraz
Ardından aynı şeyi birer birer diğer Tim üyeleri söyledi.
"BAYRAK TİMİ!!!" diye bağırdı Ömer.
Askerler arkasından "EMRET KOMUTAN!" diyerek bağırdı.
"BAYRAK TİMİ!!!"
"EMRET KOMUTANIM!"
"Yeni bir göreve hazır mısınız?"
"EMREDİN KOMUTANIM! BİZ VARIZ!!" dediler aynı anda.
"O zaman planı size anlatıyorum, ve işe koyuluyoruz!"
Firan'nın saklandığı ev
Firan birden ayağını yere vurduğu gibi evdeki bütün yandaşları toplandı etrafına, bir şeyler söyleyecek gibiydi.
"İplikçi'yi kaybettik. Oğlu onu öldürmüşter. BANA KARA ÇOCUĞU BULUP GETİRECEKSİNİZ! BEN ONU İSTİREM!"
'Efendim, o bir esker onu bulmak çok zordir.'
"O ESKERSE BİZDE BİZİZ. BANA ONU BULUP GETİRİN!"
'Peki efendim, bir sorum daha olacaktı.'
"Daha fazla konuşirsan cesedih dağın tepesine astırtırım."
'Aman efendim, sustum.'
"Kara Çocuk kendi ayahlarıyle gelcek, göreceksiniz!"
Başka bir yandaşı bu sefer ağzını açtı "Eyide bitün Türkiye'nin şüphesi üzerimize gelecektır!"
"Bunu sana soran oldu mu? Benim en yakınım olan iki adamı onun yüzünden kaybettim! BUNUN BEDELİNİ AĞIR ÖDEYECEKTER!" dedikten sonra elini sinirden masanın üzerine vurdu.
Ömer'in tarafından,
Ömer'den,
Kendimi yem olarak göstermekle kararlıydım, tespit edilen bölgeye yaklaşıyorduk, helikopter az daha aşağı inince atladım. Buralarda bir süre gezinecektim belli ki. Yürüdüm, dolaştım... beni farkeden kimse olmamıştı. Durun bir dakika...! Tam ağzımın üzerinde bir bez hissetim, bu defa tamamdı, görev başlasın.
Yazar'dan,
Bir kaç 'adam' Ömer'i farkedince boğazına yapışıp ilaçla bayılttı onu, Ömer gözünü açtığında karşısında Firanı gördü.
"Aa! Firan? Sen böyle mi misafir ağırlıyordun?"
"Bu sefer aklında ne var Kara çocuk?"
"Söylesemde sen anlamayacağın için sorun yok."
"Benimle oynamayeceksin Kara çocuk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...