Karadeniz esintileri...

905 62 383
                                    

Ayazlar Serenayı istedikten sonraki bir kaç gün sonra kına, nikah felan yapmışlardı, bugün ise düğün zamanıydı. Herkesi telaş basmışken takım elbiseli askerler Ayazın etrafına toplanmıştı.

"Ayaz çeyizini unutma" dedi Pamir.

"Pamir haklı çeyiz önemli"

"HA-HA-HA! Pamir, Poyraz çok komiksiniz gerçekten"

Yüzbaşı; "kızlar bile bu kadar vakit harçamıyordur hazırlanmak için, hadi be kardeşim, makyaj desen yok, saç bağlamak desen o da yok, biz neyi bekliyoruz iki saatir?"

"Az kaldı bir dakika komutanım"

Ayaz iki saatir aynanın karşısında gömleğinin yakasını, kıravatını düzeltiyordu, kardeşleri ise etrafındaydı.
Teoman abimiz şarkıların birinde ne demiş, bazen küçük bir an için ömür verilir, kim yazdı bu sözü bilmiyorum ama yazan gerçekten haklı neden diye sorarsanız, bu anlar zamanı geldiğinde en değerlileri olabiliyor, ne kadar çok sıkılsakta, zamanın, geçen zamanın keyfini çıkartmak lazımdır bence, çok geç olmadan, gelini alma zamanı gelince Defnenin evine gittiler, Serenayda kimsesizdi, otelden gelin almaktansa Defne evini teklif etmişti. Ömer arabadan indiği gibi ilk Defneyi görür, etraf onun için bulanıkken gözüne çarpan bir tek güzellik, kızıllı vardı, arabadan inince gözlerini bir saniye olsun kızıllından almadan yanına yaklaştı.

"Ben bu güzelliği unutmamak için kalbime kazıdım, umarım hiç bir an aklımdan da kalbimden de çıkmazsın kızıl."

"Aklından çıksam emin ol hep kalbinde olurum Kara Çocuk"

"Sende başlama Kara Çocuk diye lütfen"

"Tamam tamam, hadi gelin" dedi Defne, peşinden gelerek nazlı gelini evden çıkartmaya çalıştılar, Ayaz Serenayla kapıdan konuşurken Ömer Defneyle onları seyrediyordu.

"Bir gün sende bu evden bu şekilde çıkıcaksın, bembeyaz bir gelinliğin içinde biliyorsun değil mi Defnem?"

"Sende damatlığını giyiceksin, geliceksin buraya sonra beni odamdan çıkart çıkartabilirsen"

"Ooo nazlı gelin tripleri, olsun, biz seni böyle sevdik zaten"

"Gelin dediğin nazlı olur bir kere"

Defne kapıyı kapattıp Serenayı içeriye soktu ve Ayazın önüne geçti.

"Enişteciğim gelinimizin durumunu biliyorsunuz, yakınları pek yok, ama biz kısa sürede olsada kanka olduk, kankamı öyle çabuk alıp götüremezsiniz, pamuk eller cebe, benden öyle kolay kolay kız alamazsınız"

"Yengecim bunu sonra halletsek?"

Ömer yaklaşıp; "Sen kanka değil şuan kayınvalide gibi oldun Defnem" dedi.

Gelinin kuzeni, Rüya, öne çıkıp "Yenge kabul etsede biz etmeyiz, benim tek varlığım kuzenim, canım kardeşim, bugün onu kolay vericeksem, enişte beyi canından bezdiremeyeceksem ne gerek var? Hadi eniştecim hadi."

"Ne hadi?"

"Serenay söylemişti odunlukta senden iyisi yokmuş, bir şeyler yap (!) kız belli ki hiç çıkmayacak onun için hava hoş" dedi Rüya (ElBarArduc7)

Ardından Befrin (Kivircik_kafa) , Serenayın çocukluk arkadaşı araya girdi, "Rüya haklı enişte, Serenay için hava çok hoş, alırsan senin almazsan hiç senin olmamış demektir"

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin