Kurtuluşun sesi...

2.3K 120 518
                                    

"Kusura bakmayın gözlüğümü çıkartmayı unuttum...Komutanım! Teğmen Ayaz Doğulu Manisa emrinizde efendim!" Ayaz güneş gözlüğünü çıkartıp Ömer'e bakar.

"Beni rahatda dinle asker!" diye komut veri Ömer. Ayaz rahat duruşa geçti.

"Özel Takım'a hoşgeldin, seni zorlu bir hayat bekliyor hazır mısın?"

"Hazır olmasam burda olmazdım Üsteğmenim!"

"Güzel! Madem, öyle zamanla tanıyacağız seni!"

Ömer Ayaz'a ortalığı gezdirdi, kantin, antrenman yeri, uçakların oldu alanlar, atış alanı..felan derken en son kendi koğuşuna götürdü Ömer onu. İçeriye girdikleri an askerler sıraya dizilip "Hoşgeldiniz!" diye bağırdı. Ömer rahat emri verince herkes rahatladı.

"Bundan sonra bizimle beraber yaşıyacaksın. Asker. Çok çalışıcaksın. Çok. Bu rütbeyi ve başarıyı hakketmek yani gerçekten hakketmek için çalışmak zorundasın."

"Siz merak etmeyin Komutanım!"

'Asteğmen Pamir Marden Teğmenim!'
'Poyraz Karayel Teğmenim!'
'Asteğmen Furkan Teğmenim!'
'Ben Teğmen Yavuz.'
'Bende Emir Ekimoğlu'
'Ben Asteğmen Sinan Karakaya!'

"Herkese merhabalar benim adım Ayaz Doğulu"

***
Ayaz yerleşmeye başlamışken içeriye nefes nefese asker girdi.

"İznullah Çavuş İstanbul Komutanım! Sizinle görüşmek isteyen birisi var" dedi Ömere bakarak.

"Benimle mi?"

"Evet sizinle"

"Nerde?"

"Gelin ben sizi götürücem, yani görüşmek istiyorsanız sizi götürücem."

"Kim olduğunu söyledi mi?"

"Adın söylemedi, ama sizi görmek isteyen kişi bir kadın"

"Tamam gidelim"

Asker Ömeri onu görmeye gelen kadının yanına götürdü kapının önünde. Arkası dönük güzel mi güzel. Uzun saçlı mı, uzun bir kadın bekliyordu Üsteğmeni.

"Defne?" diye seslendi Ömer.

"Ömer Üsteğmen"

"Hangi rüzgar seni buraya attı?" diyerek Ömer Defneye yaklaştı.

"E şey aslında bende bilmiyorum dermişim, ama yok hani geçen gün berenizi elime bastırmıştınız ya onu geri vermeye geldim"

"Yok...yani gerek yok. Sizde kalabilir."

"Peki." dedi ince bir sesle Defne.

Zaman geçtikçe konular konuları açıyordu...

"Defne bir şey sormak istiyorum, sen neden burdasın? Yani koskoca hastanede iki doktor asker iyleştiriyorsunuz? Hiç korkmadın mı?"

"İlk başlarda çok korktum ama şimdi alıştım."

"Demek öyle...alıştın...güzel...güzel"

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin