Ömer'in Emir'e çektireceği vol 1 😂

509 36 30
                                    

Ve sallantılı bir sabaha başladı yine bizimkiler, Ömer ranzaların arasında dolaşıp koğuşu bağırarak uyandırdı, Emir'in önüne geldi en sonunda.

"Ooo beyefendi sonunda gözlerini açabildi! Nasılsınız Emir bey? Kahvaltınızı ayaklarınıza getireyim mi? İster misiniz?"

"Başım ağırıyor Yüzbaşım, biraz susar mısınız?"

"Tabi tabi susarım ama önce herkesin yatağını toplayıp lavaboyla tuvaletleri yıkayacaksın."

"Bu benim işim değil." diyince Ömer Emir'i zorla yatağından kaldırıp bütün herkesin çarşaflarını, yastıklarını dağıttı; "Vazgeçtim, bütün herkesin benim yatağım dahil herkesin çarşaflarını yastık kılıflarını yenileyeceksin." Emir'in alnına avucunu bastırdı; "Kıyamam sen ormancıklarda hasta mı oldu? Bir Yüzbaşına nasıl konuşulucağına, nasıl hitap edileceğini ve bir Yüzbaşını tehdit edemeyeceğini tamamen öğrenene kadar bu işleri sen yapacaksın. Diğerleri hazırlansın kahvaltıdan sonra antrenmana başlayacağız hemen, Alya'da bizimle olacak, onunla ilgilenme işini sana bırakıyorum Yavuz. Hadi herkes pardon Emir hariç herkes hazırlanıp kahvaltıya insin." Askerler kahvaltı yaptıktan sonra Ömer onları atış alanına götürdü.

"Şimdi Alya atış talimi yapacak 100 metreye ve arada ki farkı ilk gören kişi bana söyleyecek tamam mı? Bakalım kim daha dikkatli izliyor. Hazr ol!"

Alya hedefe bir kaç kez ateş ettikten sonra Ayaz cevap vermek için izin istedi, bir adım öne çıktı.

"Hiç bir hedefi kaçırmadı..?"

"Yanlış Ayaz geç yerine."

Bu sefer Yavuz cevap verme hakkı isteri, o da bir adım öne çıktı.

"Bir keskin nişancı olarak arada ellerim titriyor hafiften ama Alya'nın ellerinin titrediğini daha hiç görmedim, aynı şekilde, burdada elleri hiç titremedi Yüzbaşım."

"Doğru cevap Yavuz. Bakışların tam bir keskin nişancının bakışları, tebrikler."

"Sağolun komutanım."

"Peki bunun nedenini biliyor musun Yavuz?"

"Evet, savaşların sonucunda belirtilmesede, pek bilinmeyen bir bilgi olsada, en iyi keskin nişancılar kadınlardan çıkıyor, istatiksel bir araştırmaya göre verilmiş sonuçtur. Fizyolojik bir durum bu aslında. Elleri erkeklere göre oranla daha az titrer, sıcak temas esnasında, ateş etmeden önceki karar verme süreci ortalama olarak erkeklerden daha kısadır."

"Doğru, şimdi sıra sende bir keskin nişancı olarak hünerlerini göster bize."

Yavuz'dan,

Alya'nın yanına uzanıp uzun namlulu silahım dürbününden baktım ve tam o anda komutan gelip bir gözümü kapattı ve benden 200'e vurmamı istedi, her şeyi bulanık görmemi istesede 200 metredeki hedef öyle olay gözüküyordu ki, bir kaç el ateş ettim, aynı şekilde Alya'da etti tekrardan, kafamı döndüğüm an Alya'nın bana baktığını farkettim, bir tuhaf bakıyordu, sanki bir sorun varmış gibi.

Yazar'dan,

Atış alanından uzaklaştıktan sonra Ömer geleneksel eziyetlerine başladı, beş kiloluk su bidonlarını askerlerin sırtlarına dayadı, Pamir hariç, diğerleri sırtlarında beş kiloluk bidonlarla şınav çekerken o koşu yapıyordu, Poyraz o sırada bağırmaya başladı; "KOMUTANIM SÖKÜN ORGANLARIMIZ TEKER YAPIN VİCDANSIZLIĞINIZI!!! ÖZLEDİİİİİK!!! HADİİİ!!!"
Poyraz'ın sırtındaki bidonu çekip onunla konuşmak için biraz uzaklaştı onunla beraber Ömer.

"Handan işi noldu?"

"Saat 3'te Pamir ve Ayşegül ile beraber şirkette gideceğiz, son hamlemiz olabilir."

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin