Müziği lütfen sonra açın bakın ben söyleyeceğim size, lütfen lütfen lütfen tam o anda açın. Sokak Lambası.
Tek istediğim bir işaret, bana bir ses ver" diye seslendi Defne.
Ömer ona doğru ilerlemeye başladı. Ellerinden tutup gözlerinin içine baktı....baktı...ve dalıp gitti.
"Sen...sen gitmedin mi?"
"Gitmedim, gidemedim Ömer"
"Defne....Defne...ellimi bırak kolum acıyor."
"Ne alaka"
"Sen bana kolum acıyor diyemediğim için kızmadın mı? İşte diyorum, kolum acıyor, sadece kolum değil Defne. Kalbim acıyor?"
"Bir ara hastanemize gel bakarım ben"
"Öyle değil, çiğerim yanıyor, kayboluyor, kalbim acıyor, yüreğim paramparça ama nedenini bilemiyorum."
Defne Ömer'e doğru yaklaşıp "Benim söylememi ister misin?" diye sordu.
"Söyle, ilaçım sendeyse ver bana artık dayanamıyorum Defne, dayanamıyorum."
"Benim gözlerime bakınca ne hissediyorsun?"
"Çarpıntı, kelebek...kelebek..." diye tekrarlamaya başladı Ömer ta ki Defnenin dudakları onun dudaklarıyla buluşana kadar.
Aşk öyküsü hangi kalemle yazılıyordu Albayım?
Ve Ömer terler içinde yatağında uyandı.
"DEFNE!!!"
"Mahmut Tuncer abimiz ne demiş Pamir?" diye sordu Poyraz.
"Ne demiş kız Poyraz?"
"Mantık sizi A noktasından B noktasına götürebilir. Halay ise her yere...!"
Pamir Poyraz'a tuhaf tuhaf bakıp; "Where is THE ALAKA?" dedi.
"Halay çekelim!" dercesine ellini uzattı Poyraz'a Pamir.
"Manyak ya bu herif!" diyip lavaboya doğru ilerledi Poyraz, ta ki sırtında bir el hissedene kadar, elin ağırlığından anladığı gibi sırtındaki el Ömer'in elliydi.
Ömer; "Diğerleri nerde?"
"Şey Komutanım, Furkan Asteğmenle Sinan Asteğmen...bide Yavuz Teğmen içerde oturuyorlardı en son...Ayaz Teğmen şey dışarıya çıktı biri onu kapının önünde bekliyor muş."
"Ben Ayazın yanına gidiyorum" diyip çıktı Ömer
****
Ayaz; "Sen öldün!" diye bağırdı.
Karşısındaki kız; "ölmedim, yaşıyorum" dedi emin bir ses tonuyla.
"Sen gerçek değilsin, ben rüya görüyorum her halde...pardon kabus! Serenay! Sen öldün!!"
Serenay ona doğru yaklaşıp ellini tuttu; "Demek kabus'un olucak kadar yerimi kaybettim hayatında!"
"Üç diyeceğim ve sen burdan kaybolucaksın! KAYBOLUCAKSIN!" dediği gibi Ayaz gözlerini kapatıp derin nefes çekerek üçe kadar saydı ve gözlerini tekrardan açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...