Son bakış

628 23 19
                                    

Son bakıştaki o gözler kaldı aklımda, Araf'ın aşkla Lâl'e baktığı o son bakışlar.

...son.

"Araf! Dikkat et!" Lâl Araf'ın üzerine atlayıp yere çökmesine yardımcı oldu. "Lâl ne yapıyorsun!"

"Komutanım." diye düzeltirdi Lâl

"Komutanım ne yapıyorsunuz?"

"Zıkkımın kökünü Araf! Dikkat etsene az daha vuruluyordun!"

Teröristler etrafı sardı, öyle ki Araf ve Lâl tek kalmıştı. "Kaçmak yok Araf son kurşuna kadar."

"Son kurşuna kadar, söz veriyorum komutanım." Araf birden vücudunu delen bir kurşun hissetti baktığı yere baka kaldı, ruhu o an tutulmuş gibiyken kelime işadet getirmeye başladı. "Eşe...."

"Araf?"

"Seni çok sevdiğimi sakın unutma komutan."

"Araf ne oluyor?"

"Her şey bitti."

Araf birden yere yığıldı. Lâl onu kollarının arasına aldı. "Kalpten vurmuşlar seni sadece, dayan."

"Beni... kalpten... vurabilecek... tek insan sadece se- sizsiniz."

"Saçmalama asker! Saçmalama! Yaşayacaksın."

Araf'ın ağızından kan gelmeye başladı. Kan kusuyordu adeta. "Araf! Bu kan!!"

"Hee.. öğ... kan!"

"Araf yalvarırım dayan."

"Kan.. değil... kıvılcım şerbeti... içtim ben komutanım."

"Hay ben senin şerbetine! Dikkatli ol demedim mi?"

"D..."

"araf... Araf! ARAF???!"

Arafın gözleri kapandığı an Lâl kalan tüm kurşunlarla etrafındaki teröristleri vurmaya devam etti... sonları gelene kadar. Araf'ı sırtına aldı, yürümeye başladı, kapkaranlık bir ormanın içinde, daha güvenli bir yere geldiklerinde gecenin bir saatinde durdu, ve Araf'ı yere uzandırtı. Çantalardan pansuman çıkardı, Araf'ın gömleğini açtığı gibi içi sızlamaya başladı. "Serenay abla'ya ne diyeceğim ben şimdi!"

"Y..yaş...yaşı...yaşıyo de."

"Araf?"

"Ben h..hi...ç bir şey hissetmiy..orum."

"Konuşup yorma kendini."

"Dur, sana son isteyimi söyleyeceğim."

"Sus böyle konuşma pislik! Sana emrediyorum, iyi olana kadar ağzını açmak yok!"

"Babanın dediği... gibi, sen.. çok inatçısın Lâl... inatçı olma."

"Geber mi diyim? Tövbe tövbe!!"

"Geberirsem huzurlu olur mu...sun?"

"Yav kurşun senin kalbine gelmiş olamaz, beynine isabetlediler galiba!"

"Kalp ve beyni birbirine... bağlayan aşk vardır misal."

"Az konuş! Emrime itaatsizlikten seni disipline veririm."

"Sus..tum."

Son bakıştaki o gözler...

Esti yazdım, ara sıra belki küçük küçük parçalar atarım, bugüne kadar hangi replik ve sahneyi beğendiniz Kızıl Nöbette?

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin