Ben öyle birini sevdim ki...

1.2K 89 648
                                    

Ömer Defnenin söylemeye çalıştığının sonunu dinlemeden koşarak yoğun bakıma girdi, Poyrazın gözleri kapalıydı, bu sefer açılmayacakçasına kapalıydı. Ömer bunu görünce yumruğunu dıkıp duygularına esir kalmamaya çalıştı. Elini Poyrazın soğuk alnına koydu.

"Poyraz kardeşim, sen çok üşümüşsün", Ömer tekrardan elini Avcının alnına koyup anında çekti.

"K...Komu...biz bu yoldan döne..döner isek namus bize ar olsun..K..kom..komutanım"

"Sesi kullağıma geliyor ya, Poyraz oğlum. dayanamadın mı? Şeh...bir dakika Poyraz?"

Acılarına aldanmadan Poyraz kıkırdayıp gözlerini araladı ve Ömer'e baktı.

"K..Kom..."

"Komutanım yaaağ komutanım! Sen benimle dalga geçmeyi utanmıyor musun?"

"H...Ha...Hayır d...desem ayıp olu..r mu?"

"Yüreğimi ağzıma getirmeyi başardın, ciğerim yerimden oynadı, kalbim zaten Defnede, fazla hassar yok"

"K...Küç..küçük bir ş..şakaydı"

"Bu burda bitmedi Avcı, yazdım bunu bir kenara, dur sen duur!!" diyip telefonunu eline aldı ve grup açtı, mesajlaşma grubu.

Kendisi: Gençleer! Duyunlara duymayanlara! Avcı gözlerini açtı! Açmasaydı ben açtırırdım ona neyse, çabuk hastaneye uçu verin, uçu verin ne ya, gelin buraya işte.

Pamir Kardeş: Ooyy ben nerelere kafamı vuraaam! Poyraz gitttti gitttti gittti! Oy! Bir dakika, Avcı gözlerini mi açtı?

Yavuz Kardeş: Geliyoruz Komutanım!

Ayaz Kardeş: Gençlerrrr bu nasıl bir gündür size evleniceğimi söylemeyi unuttum.

Furkan Kardeş: Şükürler olsun sonunda açtı gözlerini, Ayaz kardeş hayırlı olsuun.

Sinan Kardeş: Yenge evlenme teklifi etti çaktırmayın (herşeyi gördüm nihahahah)

Ayaz Kardeş: Sen beni mi izliyorsun Polygot?

Sinan Kardeş: He bir sorun mu vardı Komutanım? Yengem sana bal gibide evlenme teklifi etti!

Kendisi (Ömer): Şimdi yavaşça o telefonları bırakkıp buraya ışınlanıyorsunuz, albayada gelmeden haber verin, mesajıma cevap veren olursa geceyi kangal köpekleriyle geçirir ona göre!

Ömer mesaj grubunu boşverip Defnesinin yanına geldi, oyun devam ediyormuş gibi yaptı, ona doğru yaklaşıp elleriyle gözlerini kapattıp ağlar gibi ses çıkardı o nasıl oluyorsa artık.

"D..Defne Poyraz şehit oldu, adam vuruldu, dayanamayıp şehit oldu yaa! Defne! Bana biri kabus dese Ömer uyanıcaksın dese ne olurdu!"

"Şşşş sakin ol Ömer"

"Sakin mi olmamı bekliyorsun Defne?"

"Şakaydı tabi Poyraz kendine geldi"

"Defne sen böyle şakalar yapma bana, böyle şakalar yapma!"

"Tamam yapmam bir daha ama Poyrazın da suçu var o yalvardı sana böyle söylemem için."

"Poyraz kendini camdan aşağı at dese atar mısın? Sen niye uyuyorsun onun manyaklıklarına?"

"Özür dilerim" diyip Ömerin yanağına küçücük, minnacık bir öpüçük bıraktı.

"Ben öyle birini sevdim ki, bir özür dilemesiyle unutuyorum herşeyi"

"Aaay aşkım" kelimeleri çıkmıştı bir anda Defnenin ağzından.

"Ne dedin sen?"

"Ay dedim, benim gitmem lazım dedim, aaaa bak sizinkiler geliyor" diyip kaçtı Defne.

Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin