"Defne Poyraz uyanıcak mı?"
"Ben ne diyorum sana hep Ömer, umudunu yittirme, vazgeçme."
"Defne İsmail abi gibi konuşuyor" diye geçirdi aklından Ömer. Defne ona sarıldı, sımsıkı, bir daha hiç bırakmayacakcasına, sanki hayatlarının sonuna dek böyle yaşayacakmış gibi sarıldı Defne. Yüzbaşı kafasını o küçük aralığa gömüp ağlamak için kendisini zor tutarken sevdiğinin kokusunu içine çekti bir an olsun yaşadığını hissetmek için, ve bütün olanları 2 saniyeliğine olsada kendinden uzak tutmak.
"Poyrazın kanı yerde kalmayacak!" diye sinirlenmeye başlamıştı Pamir, ta ki Albay gelip "asker kalk!" diyene kadar, herkes ayağa dikilip saygı duruşuna geçti. Hulusi Albay ilk önce Yavuza baktı; "Sen, kızımı isteyen sen! Ne oldu anlat"
"Efendim Poyraz vuruldu"
"Poyraz nasıl vuruldu"
"Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor" diyerek araya girdi.
"Kelimelerine başlatma Ömer! Ben sana dedim dikkatli olun dedim! Poyraz o amelyattan sağ çıkamazsa ne olucak?"
"Şehit olucak Albayım" dedi Yüzbaşı.
"Şehit olucak demesi kolay tabi!!"
"Affedersiniz Albayım, ben mi Poyraza git vurul dedim! Adam Pamir'in kollarında şehadet getirdi, ben onları uyardım dikkatli olun siye, bu hiç kimsenin suçu değil! Poyraz o pislikler vurdu, bizden, benden önce en büyük suçlular onlar."
"Ben sana suçlusun demedim bu 1. İkincisi bana sesini yükseltme!!"
"Affedersiniz Albayım, ben ne dediğimi bilmiyorum, siz haklısınız"
"Sorun değil Yüzbaşı."
Bir kaç saat sonra Poyraz amelyattan çıkmıltı. Defnenin arkadaşı amelyat etmişti Avcıyı. Pamirin yalvarmalarına dayanamayıp, Derya doktor ona 5 dakika vermişti yoğun bakımdaki kardeşini görmesi için. Ömer Albay gittikten sonrada aynı şekilde Defnenin elini tutarak beklemeye devam etti. Neyse biz Pamir'e dönelim, hijyen için gerekenleri giyip yoğun bakıma, kardeşinin yanına girdi; "Poyraz ya! Ben seni böyle görmek istemiyorum aga!", Geveze yutkunup Poyraza doğru yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...