Emre Marden; James Deen.
"Oğlum biz bir Rıza baba ve ekibi olamayız belki ama kendimizce efsanenin dibiyiz zaten amaaan salla gitsin, efsaneymiş (!) efsane olsak ne yazar bee mal, ben asıl Pamiri merak ediyorum"
"Çok pis kavga ettiniz, nasıl barışıcaksınız daaa"
"O benim kardeşim. Ben onun gönlünü almasını bilirim."
"Tabi saklandığu delikten çıkarsa."
"Müge Anlıya haber versek o bulur belki?"
"O iş oraya kadar gitmez daa!"
"Gitmez tabi zaten biz çok kavga ederiz sen daha yeni geldiğin için pek bilmezsin tabi, bir gün böyle canımız sıkıldı kapının önünde futbol oynuyoruz Pamir topu birden Ömer komutanımın üzerine attı öyle pis kavga ettiki, benimle 3 hafta konuşmadı, ne telef..OHA! Ben ararsam tabi cevap vermez! Çınar lan koş telefonunu getir"
Çınar Pamir'i tam 3 kez arar ve cevap gelmez.
"Ay yok ben meraktan geberiyorum, kalk Albayın odasını basıcaz!!" diyip ayağa kalktı Poyraz ve koşarak Albayın odasına daldı, kapıyı çalmadan. Albay ona ters ters bakınca o geri çekilip kapıyı kapattı ve kapıya vurup 'gir!' komutunu bekledi, komutanı 'gir!' diye seslenince o yinede odaya daldı. Koltuğa oturdu arkasından Çınar geldi ve karşıdaki koltuğa oturdu.
"Evladım! Çınar! Poyraz! Burası dingonun ahırı mı?"
"Yok burası sizin ahır.. tövbe tövbe ne saçmalıyorum ben şimdi, Albayım, söyleyin benim kankam nerde (?) biliyor musunuz allah aşkına söyleyin biz çok pis kavga ettik ama ben onu çok seviyorum! Söyleyin şimdi nerde?"
"Bir nefes al Poyraz, kim nerde?"
"Renkli göz...koca kafalı asker varya"
"Burda o modelden 20 tane vardır Poyraz kimden bahsediyorsun?"
"Bizim Geveze yaav!"
"Benimle yavlı mavlı konuşma ben nerden biliyim nerde Geveze git ara bul, buralardadır"
"Ahaa! Albay'da bilmiyor! Adam yer yarıldı dibine girdi galiba, nerde lan benim kardeşim!"
Flashback
Pamir kapıyı çalıp Albayın odasına girdi. Ve asker selamı verip 'rahat' komuttunu bekledi.
"Pamir Marden komutanım! Sizden bir ricam olucaktı"
"Rahat evlat, söyle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Nöbet 1- TAMAMLANDI
FanfictionBir ölür, bin diriliriz, yinede bu vatanı korumaktan vazgeçmeyiz! diye başlamıştı herşey, ta ki Özel Takım'ı o görev darmadağın edene kadar. Evet, burdaki askerler Özel Takım'da görevlerini sürdürüyorlardı, canını Vatan'a verebilecek 8 genç asker ve...