Ben geldim😄😄
Dizlerimde yatan kıza bir kez daha hayranlıkla baktım. Ben ondan vazgeçemezdim. Violet'i sevdiğimi düşünerek büyük bir hataya düşmüştüm.
Caroline yine küçük bir çocuk gibi iç çekince saçlarını okşadım. Yumuşacıktı huzur vermişti. O sırada Violet'in saçımı okşadığı gün aklıma geldi. Düşüncemi hızla kovarken bir kez daha saçlarını okşadım.
-Caroline artık anlat ne olduğunu.
-Ayrıldık.
Ne yani ben onu deli gibi severken o aşkının acısını benim kollarımda mı yaşıyordu? Bu kıza ne zaman yaklaşsam beni kendinden soğutmayı başarıyordu.
-Neden bana geldin?
-Bilmiyorum kötüydüm sonra kendimi bir anda burada buldum.
-Git burdan Caroline ben senin bebek bakıcın değilim.
-Beni önemsiyorsun.
-Ne olmuş?
-Bana yardım et.
-Ne saçmalıyorsun?
-Bak Zack bana tek derdinin sen olduğunu söyledi. Benimle sadece senin canını yakmak için birlikte olmuş. Şimdi ise senin beni değil Violet'i sevdiğini bu yüzden onunla uğraşacağını söyledi ve benden ayrıldı.
Ne yani o pislik Violet'e mi bulaşacaktı.
-Ne öneriyorsun?
-Sevgili olalım.
-Ne? Sen ne söylediğinin farkında mısın? Kafayı yemiş olmalısın.
-Bak ben intikamımı alacağım sen ise sevdiğin kızı koruyacaksın.
-Ben onu sevmiyorum.
-Kendini istediğin kadar kandır Aaron ama beni kadıramazsın. Bana artık eskisi gibi bakmıyorsun.
-Seninle sevgili olamam.
-Neden?
-Çünkü Adrian sana aşık onun için kötü olacaktır.
-Ne yani o beni mi seviyor?
-Evet fark etmedin mi?
-Hayır ama varya taş gibi çocuk.
-Cidden bazen bir kalbin var mı merak ediyorum.
-İnan bana bende.
-Neden böylesin Caroline bir insan durduk yere böyle olmaz.
-Beni kaç yıldır tanıyorsun Aaron?
-İki yıldır.
-O zaman gerçek beni hiç tanımamışsın.
-Gerçek sen mi?
-Evet üç yıl önce bir sevgilim vardı. Birbirimizi çok seviyorduk. Ona güveniyordum. Ondan önce yaklaşık beş kişiyle çıkmıştım ve hepsi bir iddaa uğruna benimle çıkmışlardı. Farklı sandım bu sefer sever sandım ama benden istediği şeyi vermeyince zorla bana sahip oldu bir hafta boyunca beni soğuk bir odada tuttu. Ber gün işkence etti. Ordan kurtulduğumda bütün vücudum yara içindeydi. İyileşmem tam 6 ayımı aldı. Ama o günden sonra etrafımdaki bütün erkeklerden nefret etmeye başladım. Zamanla dahada değiştim. Artık benimle oynamalarına izin vermeyecektim. Aklıma koyduğumu yaptım ve bu güne kadar hep onlarla ben oynadım. Fakat seneler sonra ilk defa Zack'i sevdim. O'da benimle oynadı.
Bana anlattıkları ile gözleri farklı şeyler soylüyordu ama onu bozmak istemedim.
-Bak ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPAL MÜHRÜ
FantasíaBilimden doğan fantastik bir hikaye. Aaron McBrown Çoğumuz dışlanmışızdır. Yada dışlanan insanları görmüşüzdür. Fiziksel görünüş. Düşünce biçimi. Tercihler. Hareketler. Aslında dışlanmak için bir nedene ihtiyacınız yoktur. Kendini küçük gören insanl...