44. Bölüm

1.6K 145 66
                                    

Arkadaşlar 100k olmuşuz. Daha önce bir kitap yazmıştım ve kitap 1k oluncaya kadar akla karayı seçmiştim. Bu yüzden bu kitabı yazarken hiç umudum yoktu. Ama sizin sayenizde bu kitap bu noktaya geldi. En zor zamanlarımda yorumlarınızla mutlu oldum. Hepinizi cidden çok seviyorum.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Nereye gideceğimi bir türlü kestiremiyordum. O sırada duyduğum ses ile kararımı vermiştim.

Hızla sesin kaynağına döndüm.

-Kevin yardımına ihtiyacım var!

Kevin kaşlarını çatarken bana biraz daha yaklaştı.

-Bir sorun mu var Aaron?

-Sorun değil sadece bir rehbere ihtiyacım var.

Kevin hafif gülümseyerek cevap verdi.

-Ben emekli oldum çocuk.

-Ama beni anlayabilecek tek insan sensin.

Çıkışı gösterdiğinde bir şey söylemeden çıkışa yöneldim. Arkamdaki ayak sesleri sanki bana güç veriyordu.

Bahçeye çıktığımda rastgele bir bank bulup oturdum. Kevin yanımdaki yerini aldığında bir süre ikimizde sessiz kaldık.

-Seni dinliyorum.

Bir an kalp atışlarım hızlansa da yutkunup söze girdim.

-Seth'i kaybetmek istemiyorum. Ama gücümü kullandığımda taşım olsa bile zorlanıyorum. Bitkin düşüyorum.

-Elementlerinle bütünleştiğine emin misin?

Anlamaz gözlerle ona baktığımda anlamadığımı fark etmişti.

-Bana boynundaki dövmeyi göster Aaron.

Boynumu açığa çıkartırken hâlâ ne demek istedigini anlayamamıştım. Bir şeyler canlanıyordu ama konuyu tam hatırlayamıyorum.

Boynumdaki dövmeye bir süre baktıktan sonra konuştu.

-Anlaşılan bunu tamamen atlamışsın.

Kaşlarım çatılmıştı.

-Elementlerinle bütünleşmek sana kolaylık sağlar. Vücudun daha az yorulur. Elementlerinle bütünleşirsen onlar senin koruman olur. Ne yaomak istedigini sen emir vermeden gerçekleştirirler. Elini kaldırmam ya da gözlerini kapatıp hayal etmene gerek kalmaz. Ama bunun olabilmesi için bütün elementlerinle bütünleşmen gerekiyor.

Hepsiyle önemli bir yol kat etmişsin. Bütünleşmeye ne kadar yaklaşırsan dövmen o kadar değişir.

-Hatırlıyorum. Ben tamamlandığını zannediyordum.

-Vücuduna eklenecek iki dövme daha var.

-Daha fazla dövme istemiyorum. Cidden yorucu bir hal aldı.

-Bu senin karar verebileceğin bir sey değil ama görüntüsünü sevmiyorsan saklayabilirsin biliyorsun.

-Sadece dışarıdaki insanlar için. Ben görmeye devam ediyorum.

-Belki de hiç denemişsindir görmemeyi.

Başımı iki yana salladım.

-Neyi bilip neyi bilmediğimden emin olamıyorum.

Kevin sessiz kaldığında aklıma takılan diğer soruyu sordum.

-Elementlerle bütünleştiğimde Seth benimle kalabilecek öyle değil mi?

Kevin başını öne eğip sıkıntılı bir nefes verdi.

-Üzgünüm Aaron bu sadece süreyi maximum a çıkartır. Ama Seth senin gücünü emiyor. Senden besleniyor. Gücün bölünmemeli.

OPAL MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin