27. Bölüm'den Kesit

2.5K 202 58
                                    

Arkadaşlar hepiniz yeni bölüm bekliyorsunuz biliyorum ama vizeler geldi çattı ve ciddi mânâda hiç zamanım yok. Bir paftayı bitirmem resmen 6 saat civarı sürüyor ve ben üşengeçlikten hepsini biriktirdim.

Neyse size kısa bir kesit vereceğim ama söz diğer hafta iki bölüm gelecek bana dua edin küfür etmeyin. 😔😓

_________________

Duyduğum isim beni olduğum yerde çivilemişti. Şok olmuş bir şekilde Jones'a bakarken onunda benden kalır yanı yoktu.

-Jones sen......sen emin misin?

-Aaron hatırladığım son kişi o ,bana kokteyl demişti bende tek dikişte bitirdim. Garip bi tadı yoktu.

Ben başımı ellerimin arasına alırken Adrian söze girmişti.

-Jones bu doğruysa Hena çoktan biliyor anladın mı? Hena Aaron'u biliyor.

Bütün sözler kulaklarım da çınlarken sözlerin doğruluğuyla bir kez daha sarsıldım. Bir aptal gibi onun yapmayacağını düşünmüştüm. Ona güvenmiştim. Gerçi kime güvenmemiştim ki.

Bilmeyen mi kalmıştı. Sinirle saçlarımı yolarken Adrian volta atmaya başlamıştı.

Neredeydi o, kim olduğu umrumda bile değildi onun kemiklerini kırıp ruhunu bedeninden ayırmadan bana rahat yoktu.

-Öldüreceğim, onu bana bul Adrian.

- Saçmalama Aaron kimseyi öldürmeyeceksin.

-Asıl sen saçmalama Adrian onu öldürmek buradaki bütün insanları yaşatmak!!!

-Hayır başka bir yolu olmalı.

-Neyi anlamıyorsun yada neyi anlamak istemiyorsun Adrian. O bir hain bana onu savunma. Ayrıca savaşa giriyoruz savaş. İnsanların ciddi mânâda öldüğü yer. Benim deyimimle meşru katliam.

Adrian sözlerimin doğruluğuyla olduğu yere pat diye otururken benimse gözlerim etrafta onu arıyordu.

×××××××××××××××

Yeni bölüm gelmeden önce yorumlarınızı bekliyorum. Kim olduğunu söyledim sayılır. Çökün bakalım yorumlara sizce hain kim?

Ve Adrian onu öldürmeli mi?

Kendinize iyi bakın ve lütfen bana küfür etmeyin. Edecekseniz eğitim sistemine edin. 😊

OPAL MÜHRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin