Gecenin bir yarısı tekmelenen kapının sesine uyandım. Bir yandanda biri bağırıyordu.
-Aaron seni geri zekalı bu gün boştun hani?
Adrian'a bu gün için söz vermiştim. Cidden stres bana yaramıyordu.
Apar topar yataktan kalkıp üzerime çeki düzen verdim. Koşarak kapıyı açıp kendimi dışarıya attım.
-Tamam geldim.
-Sonunda yürü hadi.
-Hop sakin nereye gidiyoruz.
-Beni takip et.
Ajan edasında söylediği şeyden sonra kanguru gibi önden gitmeye başladı. Gülmek istesemde kendimi bastırıp onu takip ettim.
Dışarıya çıktığımızda bahçenin kuytu bir köşesine doğru ilerlemeye devam etti.
Sonunda durduğunda etrafa göz attım.
-Alemlere akalım dediğinde daha farklı bir şey düşünmüştüm aslında.
-Bizde böyle, hem zaten okuldan çıkmak yasak içeriye alkol de sokmuyorlar. Bizede kala kala buzlu kahve kalıyor.
Sözlerini bitirince olduğu yere oturdu. Elindeki poşetten çıkardığı teneke kutuyu bana uzattı.
Bende onun gibi karşısına oturup elinden kahvemi aldım.
-Eee dökül bakalım Aaron ben sana bir şeyler anlattım sende anlat.
-Bende pek bir şey yok.
-Vardır illaki bir şeyler.
-Aslında sana bir şey soracaktım.
-Evet seni dinliyorum.
-Sen yani şimdi iki tane kız var yada yani nasıl anlatsam. Bir tane kız var sen onu seviyorsun sonra bir tane de kız var o'da seni seviyor ne yapardın.
-Bilmiyorum. Şimdiye kadar hiç kimse beni sevmedi. Ama birini sevmek umut olmasa bile güzel.
-Yani diyorsun ki sevmeye devam et.
-Bilmiyorum dostum diğer kız ona da bir şans ver diyeceğim ama birini severken kimseyi gözün görmüyor ki.
-Haklısın.
Bir süre hiç konuşmadan kahvelerimizi içtik.
Caroline'ı sevmeye devam edersem hem Adrian mutsuz olacak hemde ben. Caroline'ı başkalarıyla gördükçe içim acıyacaktı. Diğer yandan sevmediğim bir insana seni seviyorum diye yalan söylemek? Karşılığını bulamadığım aşkımın acısını bana aşık bir insanın kollarında gidermeye çalışmak ona hakaret gibi olmaz mıydı?
-Sana bir teklifim var Adrian.
-Ne teklifi?
-Benim ilişki koçum ol.
-Nasıl yani?
-Nasılı var mı Violet'i sevmeme yardım et işte.
-Sana kahve yaramadı. İçmeden sarhoş oldun herhalde.
-Bak kalkıpta kıza seni seviyorum diyemem. Bu yalan olur. İste bu yüzden beni bu kızı cidden sevmem gerek. Bu arada belki Caroline'ı unuturum.
-Yapma Aaron bu kadar çabuk pes etme. Yaşayabileceğin güzel şeylerde kendini mahrum bırakma.
-Kimle yaşayabileceğim, Caroline'la mı? Caroline ve diğerleri onlar için değerli olan tek şey ambalaj. Ama Violet başından beri yanımda olan tek kişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPAL MÜHRÜ
FantastikBilimden doğan fantastik bir hikaye. Aaron McBrown Çoğumuz dışlanmışızdır. Yada dışlanan insanları görmüşüzdür. Fiziksel görünüş. Düşünce biçimi. Tercihler. Hareketler. Aslında dışlanmak için bir nedene ihtiyacınız yoktur. Kendini küçük gören insanl...