Evet arkadaşlar yazarınızı tanımak istersiniz diye düşündüm. (Yalan diğer kitaplarda gördüm özendim)
Kendimi tanıtıyım. :)
Arkadaşlar cinsiyetimle ilgili bazı şüpheler oluştu. O yüzden ilk onu söyleyeyim. Cinsiyetim kadın, kız, bayan, women falan felan.
Boyum 1.73
Konya'da yaşıyorum ailemle birlikte.
18 yaşındayım.
Üniversite 1.sınıf öğrencisiyim.
Seth den çok daha beter iki tane kardeşim var Allah düşman başına vermesin.
Hobilerim.
Kitap okumak ve yazmak.
Film izlemek.
Aşırı boş zaman ve ev boş olursa BTS in fotolarına bakıp çığlık atmak.
Yemek yapmak.
Maç izlemek. ( Dayım sağ olsun)
Ve zeka küpünde rekor denemesi yapmaktı. Annem küpümü saklamadan önce şimdi telefona indirdim ordan oynuyorum.
Bu arada söylemeden geçmeyeyim tuttuğum takım galatasaray ama konyaspor ile maç yaparsa konyayı tutarım. :)
Fobilerime gelirsek.
Böcekler. Böcekler ve yine böcekler.
Ve bende tripofobi var. Trip yeme fobisi falan değil. Delik ve gözenek korkusu.
Hayvanları çok severim bu hayvanlara fare de dahil. Sevmediğim tek canlı türü böcek. Bir de sürüngenler. Kertenkele, timsah yada yılan gibi.
Ve neden bölüm yazamadığıma gelirsek benik bu kitabı yazdığımdan ailemin haberi yoktu. Ve kısa bir süre önce öğrendiler ve silmemi istediler. Onlara sildiğimi söyledim ama içim de hiç rahat değil.
Ama hayatımda hep basarısız oldum ve birşey başarmışken bırakmak istemiyorum.
Veee içine kapanık bir insan olduğumu söylerler dışarıdan çok sert ve soğuk duruyormuşum. Ama beni tanıyanlar ne kadar eğlenceli bir insan olduğumu bilir ;)
İnternet üzerinden konuştuğum kişileri saymazsak çok fazla arkadaşım yok.
Oğlak burcuyum. Yükselenimi bilen yok herkes farklı bir şey söylüyor.
Çok çabuk sinirlenen bir yapım var. Hemen de sakinleşemem. Kin tutamam keşke tutabilsem.
Hayatımda bir kere avcil hayvanım oldu o da balıktı. Adı falan yoktu. Sadece beyaz tutuncu olan benim diyordum herkese ama çok zamansız ayrıldı benden. Bende balığımı bahçeye gömdüm. Ama nereye gömdüğümü unuttum.
Biraz unutkanım kabul ediyorum. Onun dışında çalıskan bir ögrenci hiç olmadım diyemem coğrafya ve matematiğin parlayan yıldızıydım bir zamanlar.
Ama üşengeçliğim sağ olsun performans ve proje teslim etmeyince puanlarım düşüyordu haliyle ama hiç tembel olmadım. En tembel halim 7. Sınıftaydı. En arkada oturuyordum yanımda bi tane kafadan kontak bi kız oturuyordu. Her gün bi tarafını jiletliyordu. Kağıttan adam kesip üzerlerine kıyafet falan yapıyorduk. O sene karne ortalamam 73 tü. Ama ingilizceden kalmıştım.:)
Bunu niye anlattım onu da bilmiyorum. Neyse sormak istedikleriniz olursa yorumlarda sorabilirsiniz cevap veririm. Çünkü işsizim ve okuldayım.
Bu arada arkadaşlar derdiniz falan varsa bana anlatabilirsiniz. Başkalarının derdini dinleyince diyorum ki tek sorun yaşayan sen değilsin.
Kendinize iyi bakın. Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPAL MÜHRÜ
FantasyBilimden doğan fantastik bir hikaye. Aaron McBrown Çoğumuz dışlanmışızdır. Yada dışlanan insanları görmüşüzdür. Fiziksel görünüş. Düşünce biçimi. Tercihler. Hareketler. Aslında dışlanmak için bir nedene ihtiyacınız yoktur. Kendini küçük gören insanl...