Milý denníček..
Uprímne si myslím, naozaj skutočne moc, tak moc až to bolí, že niekto ako Jordan sa nemal narodiť.
On, ako vajíčko, sa
mohol niekde zatúlať. Možno mimo maternicu alebo mohol začať baliť iné vajíčko, vlastnú sestru za predpokladu, že sa rozhodne nebyť v tom sám, ktorý vylezie von. Pretože to je presne jemu úplne podobné. Zabaliť všetko mladé, staré, s krvným obehom, dokonca aj niekoho s opačným pohlavím. Ale úprimne, môže ho skutočne niekto viniť ? Narodíš sa s niečím, s čím sa naučíš narábať alebo, ak vyzerá niekto ako on, potom je to ako talent, ktorý prijímeš, pretože časom z neho môžeš aj niečo vyťažiť, všakže ?
Tay tvrdí, že muži alebo chalani ako je on, žijú práve zo sexu a z nás, neskúsených, mladých, naivných a zlomených žien. Iste, dá sa povedať, že ak naozaj niekto dobre vyzerá a my ho nedokážeme odbiť a nakoniec s nami skutočne manipuluje a my si to necháme, potom to už asi nie je úplne jeho vina a nie je za takého kreténa, za akého ho máme.
Pretože pravdou je, že na vzhľade vždy bude záležať. Určite sa vám viac zapáči niekto, kto vyzerá dobre a až potom sa zamilujete do jeho vnútra. Predsa len nechodíme s našimi kamarátmi (samozrejme viem, že sa tam zahŕňajú aj iné faktory) nieje to však len akési pripojenie, ktoré v nás rozpáli taký prudký oheň až popáliť sa neznie tak zle. Ak jednoducho človek priťahuje, potom je omnoho väčšia pravdepodobnosť, že poletíme rovno na hubu.
Nevravím teda, že nemá pravdu. Niečo na tom je, ale nedám na ňu, kým bude mať vždy vo šuflíku vibrátor a chalana každý deň. Iste, to nemá, ale rada žartuje aj za cenu, že vtip je asi tak zábavný ako môj pohľad do zrkadla.
Avšak rovnako ako ja, Braden mal vždy zúfaťosť v očiach, keď sa jednalo o výber kamarátov. Pretože kamarátov si síce vyberáme, ale žiaľ neovplyvňujeme, čo pri nich cítime. A keďže obaja máme mizerný vkus, znamená to, že obaja aj trpíme. Ja Trpím vďaka jeho výberu a on..
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...